Swatch е изключително млад играч на пазара на смарт часовниците, но вече има сериозни амбиции за развитието на своята линия. Последното не е изненадващо, предвид традициите, които има марката при стандартните часовници.
Изпълнителният директор на компанията Ник Хайек споделя пред Tages-Anzeiger, че в рамките на следващата календарна година (2016), серията Touch Zero Two ще направи своята пазарна премиера. Като по-конкретна дата Хайек отбелязва Олимпийските игри в Рио през август. Очакват се няколко модела на смарт часовниците. Припомняме, че в края на годината швейцарската компания ще пусне в продажба NFC съвместими часовници, с възможност за плащания.
Smart продуктите на Swatch обаче няма да се конкурират директно с Apple Watch или базираните на Android Wear часовници.
Швейцарците не желаят часовници на принципа "10 в 1", или "компютри върху китките на потребителите". Основната причина е, че Swatch не желае да бъде зависима от трети компании, след като се опари жестоко, когато Microsoft изостави MSN Direct.
Именитият производител ще разчита най-вече на конкретно фокусирани устройства, които предлагат малко повече от това, да показват "кое време е".