The Order 1886 е от онези продукти, които едновременно показват бъдещето на конкретна индустрия (в случая игралната), но в същото време ще останат в историята като такива от типа "какво можеше да бъде".
Защото за всяка изумително рендрирана в реално време сцена, получаваш доста плитък сюжетен къс и средняшко геймплейно изпълнение. Така де, Order 1886 е своего рода шизофреничен продукт – на ниво визия, звук и свят, разработчиците от Ready at Down буквално са надминали себе си, докато елементи като история и геймплей са на ниско, в най-добрия случай средно, ниво.
Последното е адски жалко, защото средняшкият геймплей можеше да бъде много по-лесно преглътнат, ако историята не беше един от най-безличните късове дигитална литература, попадала върху екрана на телевизорите ни.
Викторианският Лондон, Галахад и компания имат толкова много потенциал за нещо специално под формата на дигитален разказ – хибрид между кино и видео игра, че меко казано страстно желая Sony да даде зелена светлина на едно евентуално продължение. Което евентуално да се превърне в Uncharted 2 или Assassin’s Creed 2 за съответните серии.
Пълната рецензия, плюс видео, в Div.bg.