Социалната мрежа Twitter пуска ново мобилно приложение, което ще позволява на потребителите да публикуват видеоклипове. Апликацията се казва Twitter Engage и засега ще работи само под операционната система iOS на Apple. Има обаче и друго ограничение – публикуваните клипчета ще могат да бъдат с продължителност най-много 140 секунди.
Според The Wall Street Journal приложението има за цел да помогне на видеоблогърите да увеличат аудиторията си и така да заработват пари. В публикуваните клипове ще може да има и реклами, които ще вървят преди самото преглеждане на видеото. Въпросното време пък ще може да се продава на рекламодатели чрез автоматизираната система на Twitter, ако авторът на публикацията участва в програмата Amplify Open.
Използващите Twitter Engage ще получават отзиви за публикуваните клипове в реално време. Освен това приложението има опция, която ще позволи да се отделят споделянията, направени от "по-влиятелните” потребители на Twitter, предаде "Интерфакс”.