Unthink - социалната мрежа на недоволните от Facebook

В Unthink потребителската информация не се продава на рекламодателите

по статията работи: Елена Кирилова | 03.11.2011 | 10:58

В интернет пространството се появи нова социална мрежа с името Unthink, която ще освободи потребителите от "шпионажа" на сайтове като Facebook, съобщава Daily Mail.

През първата си седмица сайтът Unthink набра повече от 100 000 потребители макар че още е в бета версия. Той се обяви за алтернатива за хората, които са уморени от шпионажа на данни във Facebook, ненужните промени в дизайна и алчността.

В рекламата на новата социална мрежа ясно се обявява, че е насочена към хора, които не искат да се борят с алчните гиганти и не желаят да живеят под тяхната власт.

Създателите на Unthink се надяват да привлекат всички, които са разочаровани от Facebook, непрестанните промени в него и от натрапчивите "социални реклами".

Неотдавнашно проучване показа, че 86 на сто от потребителите на Facebook твърдят, че мразят последните промени по сайта. Сред тийнейджърите този брой е дори по-висок - 91%.

Главният изпълнителен директор на Unthink, Наташа Дебис, описва Facebook като "място, което изглежда като дворец, но в което потребителите са роби".

Въпреки острата си позиция спрямо другите социални мрежи Unthink работи като комбинация от Google + и Facebook.

Идеята обаче е потребителите да могат да разделят личните и професионалните си контакти, благодарение на различните раздели в сайта.

Когато се регистрира, потебителят получава права и може да си купи собствено пространство. Така той ще има "своя" територия, от която всъщност ще може да печели пари от реклама.

Самото споделяне на връзки е много по-контролирано, защото всеки може да избира кой да вижда всеки отделен пост и да посочва кои марки подкрепя.

Като цяло интерфейсът е много по-сложен от този на Twitter, Facebook или Google +. Това, което привлича хората, е фактът, че потребителската информация не се продава на рекламодателите.

Вместо това, всеки може да избере кой да го спонсорира и да стане адвокат на определена марка в социалната мрежа. Тези, на които идеята не им допада, могат да си отдъхнат, защото услугата не е задължителна за ползване.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


6 V D 03.11.2011 | 14:57
След гафовете на Facebook нищо чудно да започне да залязва. Аз в момента си държа профила, заради всички мои приятели и най-вече познати, защото по-лесно си комуникираме, но в момента в който масово се регистрират и в другите ще си изтрия профила. То тяхното е меко казано безобразие, преминават всякакви граници.
5 Златка Стоева 03.11.2011 | 13:56
Unthink е продукт който обединява в едно всички популярни за момента социални мрежи Google + , Facebook, Twitter, LinkedIn. Ако наистина нейните разработчици са успели да намерят златната среда, това ще стане голяма сензация. Засега съм резервирана, но бих проявила интерес.
4 Ани Г. 03.11.2011 | 13:47
Има разлика, защото в момента на тебе никой не ти плаща, че си в групата на някой твой любим певец или харесваш определена марка часовници, нали? Философията на Unthink включва разглеждането на участниците не в ролята на потребители, а като партньори. Хората могат да изберат фирма, която да спонсорира акаунта им или да плащат малка годишна такса, която да ги направи независими. Unthink няма да използва информацията за интересите на участниците, за да им показва релевантни реклами.
3 Илиян Илиев 03.11.2011 | 12:14
Не виждам нищо по-различно от Facebook, Twitter и всички останали подобни. Хората просто се рекламират като алтернатива на това което има, иначе идеята е абсолютно същата. Нищо ново!
2 Петър Стоянов 03.11.2011 | 12:05
Със същата сила, с която Facebook печели фенове и членове, той и губи такива. Самата идея за създаването на сайт, който да събира такива потребители, които са прекратили отношенията си с Facebook е страхотна и аз я адмирирам. Сега, до колко това ще добие популярност е друг въпрос, защото ще се съгласите, че 100 000 душа са нищо за една глобална световна социална мрежа.
1 Цвете Жекова 03.11.2011 | 11:39
Честно казано след като разгледах официалния сайт на тази мрежа, останах впечатлена. Фейсбук от известно време насам доста ме изнервя с постоянните промени които въвежда без да иска разрешението ми, G+ още не е толкова популярна в България, но Unthink ми хареса. Предлага нещо различно и сякаш по-добро. http://www.youtube.com/watch?v=p1xLzXUuqp8

ТВ програма

Кино

  • Сега Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 Референдум с Добрина Чешмеджиева
  • 22:00 Страсти в Тоскана 3 тв филм /12...
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Шетланд 2 тв филм /2 епизод/ (14)
  • 00:25 Още от деня коментарно предаване /п/
  • Сега bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Островът на 100-те гривни: Другата...
  • 22:00 "Помниш ли текста?" - музикално шоу...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Шерлок" - минисериал, с.3, еп.2
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • Сега Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Игри на волята:...
  • 22:00 "Big Brother" (премиера) - риалити,...
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "ФБР" - сериал, сезон 1
  • 00:30 "Снайперист" - сериал, сезон 3
  • 01:30 "Специален отряд" - сериал, сезон 2
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.