Видеото с все по-голяма роля в електронната търговия

Потенциалните клиенти оценяват високо използването на видео в търговските сайтове

по статията работи: Нели Минчева | 10.05.2011 | 13:43

Използването на видеоматериали в електронната търговия се е увеличило през изминалата година, като вече над 70% от търговските сайтове в САЩ използват видео.

Данните са от изследване на специализираната компания eMarketer, според която обаче все още много търговци има накъде да се развиват и какво да подобряват в това отношение.

В доклад на фирмата се посочва, че редица компании, занимаващи се с електронна търговия, сами изработват видеата, които показват на сайтовете си. За разпространение се използват и външни сайтове, посещавани от много потребители – като
YouTube и Facebook. 

И въпреки че използването на видеоматериали в този бизнес се увеличава, дори и най-големите в бранша имат малко на брой такива обекти на своите страници.

Усеща се недостатъчно разбиране за това кой е най-правилният подход в такива специфични употреби на възможностите на онлайн видеото, а и оптимизацията за по-добро представяне в резултатите на търсещите машини остава голямо предизвикателство за търговците, считат експертите.

Друг проблем за маркетинговите специалисти в търговските компании е невъзможността да проследяват детайлни данни за гледаемостта във външните сайтове и за оценка на ефекта върху дейността си.

Междувременно обаче правените досега изследвания на потребителските нагласи показват, че потенциалните клиенти оценяват високо използването на видео в търговските сайтове.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


4 Kakvoenovoto Kakvoenovoto 10.05.2011 | 18:30
Според проучване на Forrester, оптимизирано за търсещи машини видео в сайта за е-търговия, увеличава силно шансовете за визуализация на първа страница в резултатите от Google – стават с повече от 50 пъти по-добри отколкото, ако на сайта има само текст.
3 Kakvoenovoto Kakvoenovoto 10.05.2011 | 18:25
асд
2 V D 10.05.2011 | 15:07
Предлагането на една стока чрез видео материал е много по-добро, отколкото само със снимка. Не са много видео материалите, поне доколкото знам, в сайтовете за електронна търговия, а те много биха помогнали в избора на потребителя дали да си закупи даден стока или не. Също мисля, че по този начин по-малък ще бъде броят на недоволните от покупката си хора. Определено използването на видеоматериали в този вид търговия, ще помогне тя да се развива още по-успешно.
1 Илиян Илиев 10.05.2011 | 14:03
Да видеото наистина е по-доброто решение в сравнение със снимката, която не се знае дали е истинска(разбира се същото може да важи и за клипа). За съжаление от наблюденията които имам(а те са доста скромни) тази практика още не е масова в България и родните търговски сайтове все още разчитат на снимките като презентация на това което предлагат.

ТВ програма

Кино

  • Сега Сутрин с ЕВРО 2024
  • 09:30 100% будни /избрани моменти/...
  • 11:00 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 11:30 Днес на ЕВРО 2024
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:25 Новини на турски език
  • 12:30 Светът на жестовете
  • 12:45 Телепазарен прозорец
  • Сега "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • 09:30 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Комиците и приятели" - комедийно...
  • 13:20 "Златно момче" - сериал, с.2,...
  • 16:00 Премиера: "Скъпа мамо" - сериал,...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • Сега "Здравей, България" - сутрешен блок
  • 09:30 "На кафе" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Наследство" (премиера) - сериен...
  • 13:30 "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Не ме оставяй" (премиера) - сериен...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.