До този момент, когато някой назове името на Logitech, първото нещо, за което се сещаме, са скучните компютърни мишки, клавиатури, колони и въобще всякаква периферия, произвеждани от швейцарците вече няколко десетилетия.
Е, явно швейцарската компания търси начин да промени представата на младото поколение за нея, предприемайки генерални промени, състоящи се в смяна на нейното лого, и създаването на нов лейбъл, носещ името Logi.
Основната цел на подобна стъпка е да се привлече вниманието на по-младата аудитория. Новото лого на компанията е значително по-живо и дизайнерската част на цялото портфолио е значително по-цветна.
Конкретно логото е много по-изчистено, модерно изглеждащо и притежава всички визуални елементи, характерни за успешните му побратими от XXI век. Цветовата палитра е ярка, както отбелязахме жива и в общи линии "in your face.”
Новият лейбъл Logi ще включва най-вероятно и аксесоари, които не са стриктно свързани с компютърни системи.
За съжаление все още липсва повече информация, свързана с дейността на новия лейбъл, но най-вероятно е научим повече информация за портфолиото на компанията съвсем скоро.
Истината е, че всеки бранд може да извлече изгода, представяйки се в определена, силно различима индивидуалност. Нещо, върху което Logitech може би е трябвало да поработи и по-рано.
Защото, няма какво да се лъжем, ужасно лесно е модерният потребител да се идентифицира с продуктите на Apple. Само времето ще покаже обаче дали новият подход на швейцарската компания ще е окаже успешен.