Късно снощи социалната микорблог платформа Twitter реши да стане "по-разговорлива". Вече е официално – при публикуване на пост в Twitter могат да се използват 280 символа, а не досегашните 140. Още преди два месеца Twitter обяви, че усилено тества тази възможност сред ограничен брой потребители. Явно резултатите са окуражаващи, след като микроблог платформата вече пусна опцията за всички, без Китай, Южна Корея и Япония. Там символите остават 140, предаде Actualno.com
Според статистика на Httpool Bulgaria, официалния партньор на Twitter за реклама на българска територия, 9% от туитовете на английски език са били "проблемни" заради досегашното ограничение от 140 символа – защото пускащите ги са искали да се изразят по-образно и картинно. Засега, като цяло, не се наблюдава тенденция към по-голяма разговорливост и тепърва ще се види какви ще са тенденциите. За рекламодателите обаче със сигурност новият формат ще е по-удобен.
Трябва да отбележим факта, че интернет се развива постоянно и Twitter трябва да се адаптират към еволюцията на социалните мрежи. Интересен факт е, че през тестовия период на постовете с 280 символа едва 5% от хората са качили такива публикации в профилите си. Преобладаващата част са продължили да спазват класическия лимит. Едва 2% от потребителите пък са направили пост по-дълъг от 190 символа в своите профили.