Water for Africa, в партньорство с рекламната агенция Ogilvy &Mather, спечели пет големи награди в рамките на последното издание на Cannes Lions International Festival of Creativity. В последния участват хора и екипи, които са част от креативната дигитална комуникация и рекламата.
Общата равносметка се изразява в два Златни лъва, един Сребърен и два Бронзови. Продуктът, спечелил статуетките, е феноменалната кампания The Marathon Walker (в груб превод "Маратонецът, който се разхожда").
Основният герой е смелата жена от Гамбия Сайбатоу Санех. Последната участва символично в 42-километровия Парижкия маратон с 20-килограмов съд върху нейната глава, пълен с вода. За протокола, дамата преминава на крак споменатото разстояние всеки божи ден, за да доставя питейна вода на нуждаещото си семейство.
Кампанията се превръща в изключително популярна (25 милиона импресии), генерирайки четири милиона евро.
По-късно през годината се очаква и пълнометражна документална продукция по наболялата тема.
Повече за първото издание на престижните MIXX Awards, тук.
Изключителното видео, следва: