Мтел се насочва към безкрайността

Компанията търси нова идентичност, а във фокуса е клиентът като личност

по статията работи: Ивайло Коралски | 24.09.2012 | 16:07  3 Виж всички снимки

За генералните промени, които се очаква да настъпят в Мтел се знаеше от известно време, но от днес компанията официално е с нова идентичност, лого и философия като цяло.

Новият бранд на Мтел съдържа и представя вътрешната промяна - във философията и ценностите на компанията и в променения й фокус. Новият образ на Мтел се появява, за да покаже вече заложената стратегия за позициониране като компания, близка до клиента, предоставяйки му цялостни телеком решения. Във фокуса според Мтел, е клиентът като личност.

Последното означава повече възможности за общуване, повече услуги, повече прозрачност, повече гъвкавост, повече внимание и грижа за всеки един от клиентите.

В новия слоган на компанията, "Повече за теб” са закодирани трите ценности, които екипът на Мтел е приел да следва: без усилия, лично отношение, лидерство.

"Новата ни визия разкрива промяната ни в дълбочина - във философията и културата на Мтел", разкрива главният изпълнителен директор на компанията Андреас Майерхофер. 

"Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle доставчик; като партньор, който улеснява живота ви и който открива за вас безкрайни възможности във всеки момент от ежедневието ви.”, допълва същият.

Според компанията новото лого и визуални елементи би следвало да носят усещането за движение и идват със заявка да се развиват в следващите години.

Логото е образувано от символ, който представлява знаковата за Мтел буква "М”, стилизирана във формата за безкрайност, и текстова част "tel”. Символът "М” е изпълнен в богата цветова палитра, която обаче, остава в гамата на запазеното за компанията червено. Така в новото и различно лого все пак е заключена и приемственост с предишния знак на Мтел.  

Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата "М”.  В много от древните култури "М” изобразява "вода”, буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда пък е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение.

Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините. Мтел стартира новата си ера с 60 изцяло обновени магазина като постепенно всичките 180 магазини на компанията ще бъдат преустроени.

Прочее, какво е вашето мнение за новото лого на Мтел?


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


11 Софи Марсо 25.09.2012 | 09:49
Подкрепям. И ако могат да ми обяснят как с едно ново лого, ще се промени тотално политиката им на комуникиране с клиентите, че малко не ми е ясно? Това не зависи ли от персонала им??
10 Софи Марсо 25.09.2012 | 09:46
Именно. И аз това има казвам, дано четат!! Няма такава некомпетенция в някои офиси!
9 Софи Марсо 25.09.2012 | 09:46
Колкото и лога да си слагат, докато не си оправят наистина обслужването в офисите, към клиентите и докато не си намалят прекалено скъпите тарифни планове, които са и супер неизгодни, клиантелата им ще намали двойно повече от сега! Мтел трябва да проумеят, че вече НЕ са лидер на пазар и че имат много, ама много сериозна конкуренция.
8 PaidToClick Bulgaria 24.09.2012 | 17:20
Научете как да си докарвате 20-40 долара на ден от Интернет: виж как : http://paidtoclickbg.alle.bg/
7 Таня Братоева 24.09.2012 | 17:18
Един от най-големите обирджии в историята променя концепцията за обиране на клиентите....супер!
6 maria manolova 24.09.2012 | 16:55
Мтел се насочва към безкрайността Компанията търси нова идентичност, а във фокуса е клиентът като личност - бе не знам, аз съм много разочарована от тях
5 Victoria Peshev 24.09.2012 | 16:49
Ще се скрият зад едно ново лого и идентичност, които обаче ще отговарят ли на политиката им в действителност?! Ако искат наистина да са по-близки до клиента трябва да предлагат гъвкави планове и да престанат с подмолните хватки.
4 Мая La 24.09.2012 | 16:24
Баш са си Ментел. Голям анализ на логото са вкарали в платената публикация.
3 млад жребец 24.09.2012 | 16:19
Моето мнение е, че има повече ТЕЛ, отколкото М. И да вземат да си оправят телевизията.
2 Чичо Арни 24.09.2012 | 16:16
Това ще е интересно да се види, по мое мнение това е телекомът с най-безпардонно и арогантно отношение към клиентите си, да не говорим колко натрапчиво агресивни са.
1 Лолита Набокова 24.09.2012 | 16:15
Мтел толкова съм ги намразила , че направо лошо ми става като чуя за тях .

ТВ програма

Кино

  • Сега Книга на книгите анимационен филм
  • 14:45 Хрусковците анимационен филм
  • 15:15 Красивата Япония документален филм
  • 15:45 Телепазарен прозорец
  • 16:00 Бързо, лесно, вкусно
  • 16:30 Светът и ние
  • 16:55 България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • Сега "Златно момче" - сериал, с.2, еп.21...
  • 15:00 "Бараж" - сериал, еп.71
  • 16:00 Премиера: "Скъпа мамо" - сериал,...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Dancing Stars" - танцувално шоу с...
  • Сега "Свободна да избира" (премиера) -...
  • 15:00 "Не ме оставяй" (премиера) - сериен...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" - телевизионна игра
  • 18:00 "Сделка или не" - телевизионна игра
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Hell’s Kitchen България" (нов...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.