Мтел се насочва към безкрайността

Компанията търси нова идентичност, а във фокуса е клиентът като личност

по статията работи: Ивайло Коралски | 24.09.2012 | 16:07  3 Виж всички снимки

За генералните промени, които се очаква да настъпят в Мтел се знаеше от известно време, но от днес компанията официално е с нова идентичност, лого и философия като цяло.

Новият бранд на Мтел съдържа и представя вътрешната промяна - във философията и ценностите на компанията и в променения й фокус. Новият образ на Мтел се появява, за да покаже вече заложената стратегия за позициониране като компания, близка до клиента, предоставяйки му цялостни телеком решения. Във фокуса според Мтел, е клиентът като личност.

Последното означава повече възможности за общуване, повече услуги, повече прозрачност, повече гъвкавост, повече внимание и грижа за всеки един от клиентите.

В новия слоган на компанията, "Повече за теб” са закодирани трите ценности, които екипът на Мтел е приел да следва: без усилия, лично отношение, лидерство.

"Новата ни визия разкрива промяната ни в дълбочина - във философията и културата на Мтел", разкрива главният изпълнителен директор на компанията Андреас Майерхофер. 

"Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle доставчик; като партньор, който улеснява живота ви и който открива за вас безкрайни възможности във всеки момент от ежедневието ви.”, допълва същият.

Според компанията новото лого и визуални елементи би следвало да носят усещането за движение и идват със заявка да се развиват в следващите години.

Логото е образувано от символ, който представлява знаковата за Мтел буква "М”, стилизирана във формата за безкрайност, и текстова част "tel”. Символът "М” е изпълнен в богата цветова палитра, която обаче, остава в гамата на запазеното за компанията червено. Така в новото и различно лого все пак е заключена и приемственост с предишния знак на Мтел.  

Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата "М”.  В много от древните култури "М” изобразява "вода”, буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда пък е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение.

Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините. Мтел стартира новата си ера с 60 изцяло обновени магазина като постепенно всичките 180 магазини на компанията ще бъдат преустроени.

Прочее, какво е вашето мнение за новото лого на Мтел?


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


11 Софи Марсо 25.09.2012 | 09:49
Подкрепям. И ако могат да ми обяснят как с едно ново лого, ще се промени тотално политиката им на комуникиране с клиентите, че малко не ми е ясно? Това не зависи ли от персонала им??
10 Софи Марсо 25.09.2012 | 09:46
Именно. И аз това има казвам, дано четат!! Няма такава некомпетенция в някои офиси!
9 Софи Марсо 25.09.2012 | 09:46
Колкото и лога да си слагат, докато не си оправят наистина обслужването в офисите, към клиентите и докато не си намалят прекалено скъпите тарифни планове, които са и супер неизгодни, клиантелата им ще намали двойно повече от сега! Мтел трябва да проумеят, че вече НЕ са лидер на пазар и че имат много, ама много сериозна конкуренция.
8 PaidToClick Bulgaria 24.09.2012 | 17:20
Научете как да си докарвате 20-40 долара на ден от Интернет: виж как : http://paidtoclickbg.alle.bg/
7 Таня Братоева 24.09.2012 | 17:18
Един от най-големите обирджии в историята променя концепцията за обиране на клиентите....супер!
6 maria manolova 24.09.2012 | 16:55
Мтел се насочва към безкрайността Компанията търси нова идентичност, а във фокуса е клиентът като личност - бе не знам, аз съм много разочарована от тях
5 Victoria Peshev 24.09.2012 | 16:49
Ще се скрият зад едно ново лого и идентичност, които обаче ще отговарят ли на политиката им в действителност?! Ако искат наистина да са по-близки до клиента трябва да предлагат гъвкави планове и да престанат с подмолните хватки.
4 Мая La 24.09.2012 | 16:24
Баш са си Ментел. Голям анализ на логото са вкарали в платената публикация.
3 млад жребец 24.09.2012 | 16:19
Моето мнение е, че има повече ТЕЛ, отколкото М. И да вземат да си оправят телевизията.
2 Чичо Арни 24.09.2012 | 16:16
Това ще е интересно да се види, по мое мнение това е телекомът с най-безпардонно и арогантно отношение към клиентите си, да не говорим колко натрапчиво агресивни са.
1 Лолита Набокова 24.09.2012 | 16:15
Мтел толкова съм ги намразила , че направо лошо ми става като чуя за тях .

ТВ програма

Кино

  • Сега История.bg
  • 22:00 Страсти в Тоскана 3 тв филм /16...
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Шетланд 2 тв филм /5 епизод/ (14)
  • 00:25 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 00:55 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:30 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:25 Българското село /п/
  • Сега "Островът на 100-те гривни: Другата...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "В ръкавиците на Пулев" - спортна...
  • 00:10 "Шерлок" - минисериал, с.4, еп.3...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 05:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 06:00 "Тази сутрин" - сутрешен блок с...
  • Сега "Игри на волята:...
  • 22:00 "Много мой човек" - сериал, сезон 1
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "ФБР" - сериал, сезон 1
  • 00:30 "Снайперист" - сериал, сезон 3
  • 01:30 "Специален отряд" - сериал, сезон 2
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.