Рекламата в интернет тази година е привлякла по-големи приходи в САЩ, отколкото вестниците, показват оценки на eMarketer.
През 2010 онлайн рекламните приходи са скочили с 14% до 25,8 млрд. долара, докато при вестниците има спад от около осем на сто спрямо 2009 до 22,8 млрд. долара.
В изследването са включени както приходи на медийни сайтове, така и данни от сайтове като Google и eBay.
Ако в категорията на вестниците влязат и онлайн изданията на съответната медия, приходите достигат 25,7 млрд. долара, което пак е по-малко от интернет рекламата като цяло.
Очакванията за следващата година са рекламодателите да похарчат в интернет още по-голяма сума – 28,5 млрд. долара, докато приходите на вестниците се предвижда да паднат до 21,4 млрд. долара.