Студиото, отговорно за популярната серия Final Fantasy, Square Enix, рутинно създава технически дема, които демонстрират на какво е способен модерният хардуер при изобразяването на визии в реално време.
Последната такава демонстрация се състоя по време на конференцията за разработчици на Microsoft BUILD. Square Enix показа кадри, рендрирани в реално време с помощта на ексклузивния за Windows 10 DirectX 12 и видео карти чудовища от Nvidia. Името на демото е WITCH: Chapter 0 [cry]. Въпросното изразява емоциите на плачеща жена, носеща името Агни. Демонстрираните анимации в реално време могат спокойно да съперничат на всяко CG филме на Pixar и Dreamworks, а всяка сцена е съставена от 63 милиона полигона. По думите на Microsoft споменатото количество полигони са между 6 и 12 пъти повече, отколкото са възможни, ако сцените са рендрирани с DirectX 11.
Технологията, залегнала в кадрите, които можете да видите в публикуваното видео, ще бъде използвана при създаването на очакваната игра Final Fantasy XV, която ще направи дебюта си през 2016 година за PlayStation 4 и Xbox One.
Бъдещето на рендъринга в реално време, следва:
Трейлър на споменатата Final Fantasy XV: