Корпоративният Windows на Microsoft започва да губи позиции от Apple. Apple наема мениджъри за продажби в САЩ, за да вкара повече свои продукти в големите компании.
Microsoft традиционно доминира на корпоративния работен пазар и повече от 85% от корпоративните компютри все още имат някаква версия софтуер на Windows.
Но се увеличава търсенето и на продукти, базирани на Apple IOS операционна система - включително и за Macintosh, iPads и iPhones, съобщава Tucsoncitizen.com.
Според анализатора на Forrester Research Франк Джилет има "доказателства, че Apple отговаря на изискванията на фирмите за директни взаимоотношения".
Нарастващият апетит за продукти на Apple на работното място е знак за променящия се характер на корпоративния пазар. Работниците искат леки лаптопи, таблети, компютри с по-издръжливи батерии и смартфони с приложения в офис среда. И отделите за информационни технологии се вслушват в исканията им.