Instagram анонсира генерални промени в своята непроменяна вече 18 месеца рекламна програма. Основната идея на компанията, притежание на Facebook, е да монетаризира набъбващата си потребителска маса.
Практически Instagram отваря своите виртуални и физически врати за големи и малки рекламодатели. През последните 18 месеца набиращата все по-голяма популярност платформа работеше с "избрани" партньори.
Плановете са за публикуване на реклама в множество формати и такава, която е свързана с конкретните интересни на различните групи потребители. Разбира се, подобен подход не е нов за компанията майка на Instagram – Facebook.
Тоест, потребителите могат да очакват "спонсорираната" реклама, която ще видят на стената си в Instagram, да бъде базирана на техните интереси и влечения.
Ще се предлага и реклама от вида "директен отклик", която ще предложи интегриран бутон, чрез който потребителите ще могат директно да купуват стоки, да се абонират за различни медии и услуги или да инсталират всякакъв тип приложения на своите устройства.
Instagram ще гарантира на своите рекламни партньори значително по-наситена информация за потребителите на платформата, отколкото стандартните имена, възраст, пол и локация, допълва Engadget.