Тайванският мобилен производител HTC е наел холивудския актьор Робът Дауни Джуниър за участие в глобална маркетингова кампания, която ще струва на компанията 12 млн. долара.
Дауни, който стана особено популярен в ролята си на Железния човек, ще промотира смартфоните на компанията. Това са съобщили пред агенция Bloomberg информирани източници, пожелали анонимност, съобщава Econ.bg.
Робърт Дауни Джуниър ще участва като себе си, а не в ролята на образите, в които сме свикнали да го виждаме на големия екран. Актьорът ще се снима в клипове и ще се появява в печатни реклами, както и по билбордове.
Целта на HTC е да се опитат да възвърнат част от загубените си позиции в САЩ. В световен мащаб тайванската компания бе изместена безапелационно от корейския си конкурент Samsung, които за миналата година са дали за маркетинг 10 млрд. долара, или 10 пъти повече от HTC.
Наемането на част от най-големите знаменитости на Холивуд е част от усилията на HTC да остане в играта, след като продажбите ѝ се сринаха на девета позиция по данни анализаторите от IDC.