Силен старт на Nintendo Wii U

Близо 400 хил. американци си закупиха новата конзола в първата седмица след пускането ѝ

по статията работи: Георги Георгиев | 27.11.2012 | 11:07
Силен старт на Nintendo Wii U
Nintendo

Японският електронен производител Nintendo е продал над 400 млн. бройки от своята нова игрална конзола Wii U на територията на САЩ за първата седмица от пускането ѝ на пазара, съобщават от ndtv.com.

С новия си продукт японският гигант, който е сред тежко засегнатите от кризата и силната конкуренция, се опитва да възстанови поне част от загубените си позиции на пазара.

Освен с архивраговете от SonyPlaystation) и Microsoft (с Xbox 360) новата Wii U ще се бори и с конкурентите смартфони и таблети, които постепенно завладяват игралната ниша. За целта конзолата разполага със сензорен екран, даващ на играчите по-добър контрол.

"Wii U се продава ефективно в нашите магазини.. ние сме удовлетворени от реакцията на потребителите", коментира в интервю Реджи Филс-Айми, президент на американския клон на Nintendo.

За момента новата конзола се предлага единствено зад Океана. Тя е наследник на оригиналната Wii, която бе пусната през 2006 г. От нея до момента са продадени общо 97 млн. бройки, което я прави един от най-успешните продукти на японската корпорация.

Според анализатори бъдещото представяне на Wii U ще бъде своеобразен тест за това до каква степен игралните конзоли имат бъдеще в свят, в който мобилните устройства доминират все повече.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


6 reni angelova 27.11.2012 | 14:07
Нещо не ме засягат пряко тези работи
5 Александър Никифоров 27.11.2012 | 13:22
да си призная честно, тези неща строго не ме интерсуват
4 stefi keteva 27.11.2012 | 12:19
Нали са засегнати от кризата и от конкурентите си и за заложили на този вариант да успеят да спечелят повече потребители.
3 Angel Gergov 27.11.2012 | 11:49
Нинтендо пъри настъпват с новата си конзола,която засега явно добре се приема от потребителите(но не може да са продали 400 милиона за седмица,по-скоро за 400 хиляди),сега ще чакаме отговора на Сони с Плейстейшън и на Майкрософт с Ексбокс 360,като конкуренцията винаги е добре дошла за потребителите.
2 Батко Реджеп 27.11.2012 | 11:33
Японците са луднали по тия измислени игрички и по-лошото е, че са луднали всички покрай тя - американци, китайци и т.н. Вместо да се хванат няколко интересни книги да прочетата - те виж ги с какво се занимават...
1 Пламен Панайотов 27.11.2012 | 11:24
И после защо са били толкова тъпи тия американци - ами я ги виж с какво се занимават по цял ден, в къщи, в градския транспорт и дори в тоалетната. Това си е чисто губене на време.

ТВ програма

Кино

  • Сега Телепазарен прозорец
  • 16:00 Бързо, лесно, вкусно /п/
  • 16:30 Светът и ние
  • 16:55 България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:20 УЕФА ЕВРО 2024: Трето полувреме
  • 19:00 УЕФА ЕВРО 2024: Украйна - Белгия...
  • 21:00 УЕФА ЕВРО 2024: Трето полувреме
  • Сега Премиера: "Плен" - сериал, с.1, еп.3
  • 16:00 Премиера: "Скъпа мамо" - сериал,...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Кой да знае?" - куиз шоу с водещ...
  • 21:30 "Час пик" - сериал, еп.6
  • Сега "Не ме оставяй" (премиера) - сериен...
  • 16:00 Новините на NOVA
  • 16:10 "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" - телевизионна игра
  • 18:00 "Сделка или не" - телевизионна игра
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Скрита самоличност" (премиера) -...
  • 21:00 "ФБР" (премиера) - сериал, сезон 5
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.