Най-големият японски доставчик на IT услуги планира да пусне широка гама от смартфони и таблетни устройства за първи път в Европа, съобщава Financial Times. Така компанията, която към момента контролира около една пета от японския мобилен пазар, ще се опита да разбие сегашното статукво в Европа и да се изправи срещу големите играчи – Apple и Samsung.
От FT не уточняват кога Fujitsu ще пусне продуктите си на бързо растящите европейски пазари. За момента само се знае, че целта на японския концерн е в следващите три до пет години да заеме дял, който се измерва в двуцифрени стойности.
До момента повечето от японските производители на мобилни продукти се спрявят зле на европейските пазари, тъй като продуктите им са били фокусирани предимно към вътрешното потребление. Новите смартфони и таблети на Fujitsu обаче използват технологии, които ги правят конкурентни на глобално ниво, коментират от компанията.