"Работи здраво, забавлявай се много" - тази е логиката, която кара американците да купуват все повече смартфони. Изводът е от последното проучване на Motorola.
Данните показват, че над 53% от американците проверяват служебната си кореспонденция и се свързват с колегите си по време на отпуските.
По-задълбочен поглед показва и любопитни подробности – 14% от анкетираните коментират, че отговарят на служебните мейли и в леглото си, а 20% преглеждат пощата си с мобилния телефон по време на уикенда или докато пият питие след работа с приятели.
Проучването обаче показва, че 30% от американците играят игри или гледат видео през смартфона си докато са на скучна бизнес среща.
Изводите, които си вадят от Motorola от това проучване са, че мобилните телефони с много приложения стават все по-полярни в САЩ, където работата и свободното време често се преплитат.