Facebook добавя купчина нови приложения, които ще позволят на потребителите да споделят всякаква информация за себе си – от това, което са сготвили за вечеря, до детайли какво точно носят и за какъв концерт са си купили билети, пише AP.
В сряда (18 януари) най-голямата социална мрежа в света представи над 60 нови приложения, които позволяват на потребителите да споделят във Facebook-профилите си и най-незначителните детайли за живота си.
Към момента всеки с профил в социалната мрежата може да споделя каква музика слуша през приложения като Spotify или какви материали чете през Yahoo News и други подобни услуги. Новата инициатива разширява броя на достъпните приложения, които да покриват теми като храни, мода, пътувания и четене.
От Facebook наричат новия клас услуги "безпроблемно споделяне" (frictionless sharing). Това означава, че щом веднъж се абонирате за приложенията, те автоматично ще споделят вашите дейности в социалната мрежа. Към тях е включена и функционалност, която ви позволява да ограничавате броя на хората, които имат достъп до информацията. Тя работи по същия начин, по който можете да ограничите кои приятели или групи от приятели могат да виждат останалите ви Facebook ъпдейти.
Най-новите приложения на мрежата включват щатският сайт за продажба на онлайн билети Ticketmaster, сайта за коментари Rotten Tomatoes и Pinterest – онлайн приложението, предлагащо виртуален пинборд, който позволява на хората да събират неща, които са открили в мрежата.