Щатската компания за онлайн търговия Amazon обяви, че всички, които си закупят новия ѝ таблет Kindle Fire ще могат при желание да изключат рекламите, които се появяват на екрана в режим Standby. За това обаче потребителите ще трябва да заплатят такса от 15 долара, съобщава AP.
От онлайн ритейлъра представиха таблета си миналата седмица, като тогава обаче бе съобщено, че няма да има възможност за изключване на рекламите. Това бе отстъпление от досегашната политика на Amazon, която доставяше електронните си четци Kindle с реклами тип "специални оферти" (Special Offers) върху екраните в Standby режим. Тези реклами обаче можеха да се премахнат, ако потребителят си плати допълнително.
През изминалия уикенд Amazon промениха мнението си и заявиха, че приложат тази политика и към 8,9-инчовия Kindle Fire HD.
"Знаем от нашата серия четци Kindle, че потребителите обичат нашите специални оферти и много малко от тях избират да се откажат от тях", заяви по случая говорителката на Amazon Кинли Пършоу.
Първият модел Kindle Fire HD ще се появи на пазара в петък на цена, започваща от 299 долара в зависимост от екстрите в модела – възможност за 4G свързаност, обем на вградената памет и др.
Таблетът ще притежава процесор OMAP 4470 на Texas Instruments (който според Amazon е по-мощен от Tegra 3) екран с резолюция от 1920 на 1200 пиксела и 254ppi, предна камера с HD качество, HDMI изход и ламиниран тъч сензор за по-добро изображение и по-малко отблясъци.
Освен Kindle Fire HD, миналата седмица интернет гигантът представи и нов, по-мощен 7-инчов Kindle Fire (на цена от 159 долара), по-малък 7-инчов Kindle Fire HD (от 199 долара), както и четецът Kindle Paperwhite (започващ от 119 долара).