Едва 10% от онлайн продажбите у нас са на туристически услуги

Активно присъствие в социалните мрежи и акцент върху онлайн маркетинга, препоръчват експерти в бранша

по статията работи: Деляна Петкова | 30.09.2011 | 17:41

По данни на eCommerceAcademy едва 10% от онлайн продажбите в България са на туристически услуги. От организацията коментират, че това е твърде малко на фона на други статистики, според които България е в челната тройка по бързина на Интернет, а потреблението на продукти онлайн се е удвоило спрямо миналата година.

Основната дейност на eCommerceAcademy е организиране на семинари в областта на туризма. По време на тях обикновено се представят новите технологии, които могат да помогнат за развитието на бранша.

В момент на криза финансовите средства не достигат и затова е необходимо максимално оптимизиране на търговската политика. Тази максима важи за всички икономически сектори, не само за туризма, разбира се.

Един от начините за подпомагане на продажбите е Интернет и по тази причина е необходим по-задълбочен поглед към мрежата, онлайн маркетинга и социалните мрежи, разказват специалистите.

Това може да стане не само чрез активно присъствие в социалните мрежи, например. Потребителите трябва да имат възможност и да направят онлайн резервация директно на сайта на туристическата компания и това също е метод за увеличаване на продажбите, допълват от eCommerceAcademy.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


3 Стамена Георгиева Георгиева 03.10.2011 | 15:31
Вече май е по-сигурно да си направиш онлайн резервация, отколкото да се довериш на туристическа агенция. Аз лично нямам притеснения за точно тази услуга, но това не значи да нямам едно на ум. Няма нищо сигурно затова трябва да се внимава.
2 Силвия Димитрова 30.09.2011 | 18:33
На фона на големите измами с туристически услуги, не бих се доверила на написаното в мрежата, а бих отишла на място да разговарям със служител, който да ме убеди в качеството на предлагания пакет. Интернет просто е пълен с подводни камъни.
1 Ива Хинова 30.09.2011 | 17:59
Струва ми се, че туристическите агенции и хотелите все още се страхуват да "пренесат" бизнеса си онлайн, а към днешната дата това е един от най-лесните начини да привлекат повече потребители. Определено има смисъл да влагат средства в добре направена и функционална интернет страницата с резервационна система, да популяризират услугите си в различни търсачки, социалните мрежи и други канали за комуникация.

ТВ програма

Кино

  • Сега Шосе Е-107 игрален филм /България,...
  • 07:15 Телепазарен прозорец
  • 07:30 Домът на вярата
  • 08:00 Денят започва с Георги Любенов
  • 11:00 Отблизо
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:30 Арена спорт
  • 13:15 Зала на славата: Светла Златева и...
  • Сега "Пътуване около света" -...
  • 07:30 "Тази събота и неделя" - уикенд...
  • 11:00 "Богатствата на България" -...
  • 11:30 "Светът на здравето" - здравно...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Бетовен става известен" - комедия,...
  • 14:30 "Бригада Нов Дом" - социален проект...
  • 16:30 "120 минути" - публицистично...
  • Сега "Кобра 11: Обади се!" - сериал,...
  • 07:30 "Събуди се" - предаване
  • 11:00 "Съдебен спор" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "В света на любовта" - с уч. на...
  • 14:15 "Шоколадови сърца" - с уч. на...
  • 16:00 "Да хванеш гората" - документална...
  • 16:30 "На фокус с Лора Крумова" -...
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.