"Имаме нужда от агресивна реклама. Трябва да покажем сърцето на България - манастирите, културните ни паметници и историческото ни наследство. България вече се рекламира по BBC, BBS, National Geographic." Това заяви вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова в интервю за "Сутрешен блок" по БНТ и допълни:
"Туризмът е истинската реклама за една страна. Говорим за целогодишен туризъм. Трябва да говорим за България като за туристическа дестинация за 4 сезона. Не можем да говорим само за морето."
Николова съобщи още, че предстоят срещи с бранша, където ще бъдат обсъдени възможностите за зимен туристически сезон.
"Мярката 60/40, по която са предвидени 50 млн. лв. са социални дейности и въобще за туристическия бранш, а за нас е 80/20, е много важна. Имаме амбицията тази мярка да продължи до края на годината, включително ако се наложи, да бъде продължена до 1 май 2021 година. Това е въпрос на разчети и бюджет и трябва да видим как ще стартираме зимния туристически сезон.", допълни още тя.
"България е безопасна и здравословна. Това е най-важното. Имаме чудесна природа. Трябва да повишим нивото на туристическия продукт и да станем но-високоплатена услуга, която ние можем да предложим.", завърши Николова.