Създаването на нова електронна информационна система, чрез която хотелите да бъдат свързани директно с НАП, ще помага на държавата да развива туризма и да следи дали се отчита реалният брой почиващи. Това е една от идеите на министъра на туризма Николина Ангелкова и нейния екип. Тя се ангажира да предложи такава промяна в законодателството. Целта е така да се следи точно каква информация се подава от бранша за броя на туристите у нас, обясни Ангелкова в Кърджали, където взе участие във фестивала на баницата "Бъдеще с традиции".
От ведомството на Ангелкова вече се подготвят активно за следващия туристически сезон. Вече е започнала рекламна кампания в различни онлайн платформи. Сключени са договори големи туроператори в чужбина, водят се преговори и с авиокомпании, които да рекламират България като туристическа дестинация на борда на самолетите си.
Ведомството на Николина Ангелкова ще поиска тройно повече средства за реклама на туризма ни през 2016 г. Сумата ще бъде предложена за утвърждаване в Закона за държавния бюджет за 2016 г. Като акцент в рекламните кампании ще бъде поставен културно-историческият туризъм.