Туристическото лого трябва да бъде възприето и харесано от възможно най-голяма част от обществеността, заяви Анелия Генова, директор "Маркетинг, реклама и информация в туризма” в Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ), цитирана от агенция "Фокус”.
Изказването й е във връзка с появилите се през последните дни мнения, че новото туристическо лого не е достатъчно красиво.
Според Генова е възможно да има промени в логото, тъй като министерството е поискало от фирмата-изпълнител да се допита до специалисти. Тя е категорична, че е важно да се постигне консенсус по въпроса.
"Другото, което не трябва да забравяме е, че то е тествано за 12 пазара и всъщност тази концепция е излязла от 4-те най-предпочитана. Това са все пак много туристи, над 2500 туристи са тествани, 300 туроператора. Така че все пак резултатите от тестовете трябва да бъдат взети под внимание”, обясни Анелия Генова.
По думите й става дума за маркетингов процес, който трябва да бъде спазван и да се внимава за много неща.
В момента текат дискусии и се чакат предложения от изпълнителя.
През 2013 г. е предвидена активна рекламна кампания на България в страни като Германия, Русия, Украйна, Румъния, Швеция и Полшар Франция и Великобритания. Планират се и мероприятия за по-далечни пазари като Китай, Япония, Индия и Израел.