Туристическият бранш се вдъхнови... от рекламния билборд на Созопол, който е поставен на оградата на мисията ни в Париж.
Затова, според бранша, посолствата ни могат да се превърнат в рекламни платформи за туризма, историческите и културните забележителности в България.
Посолството ни във френската столица е само на 3 минути от Айфеловата кула, в топцентъра на града. А поставянето на билборд, който да рекламира в случая Созопол, е прекрасна идея.
Това обясни бизнесменът Георги Крумов.
Според него идеята може да се приложи и за други мисии зад граница, още повече че голяма част от тези сгради са на ключови места в съответните столици като австрийската Виена.
По думите на Крумов вместо безлични фасади стените на посолствата могат да се превърнат в рекламна платформа за чудесата ни.
"Крайно време е България да стане известна на европейците с богатата си история и култура, а не с новините за бедните членове на ЕС, които вечно търсят работа", обясни Крумов.
Председателят на Българския съюз по балнеология и спа Стефан Шарлопов заяви, че през 2014 г. страната ни ще разполага с 18 млн. лв. за национална реклама и това е чудесен начин да се използва част от тях.
"При това сумата ще бъде минимална, а ефектът за туризма и популяризирането на културата и историята ни ще бъде огромен", допълни Шарлопов, цитиран от "Стандарт".
Според бранша подобни рекламни билбордове, които да препращат към допълнителна информация в интернет, са задължителни, за да станат чудесата ни популярни и в чужбина.