Подготвяме кампании за реклама на България в Германия съвместно с едни от най-големите немски туроператори и фирми, информират от Министерството на икономиката, енергетиката и туризм.
Акциите са в изпълнение на Програмата за национална туристическа реклама през 2012 г.
Предвидени са презентации в Германия при представянето на каталозите на Thomas Cook и REWE Touristik. На събитието, организирано от Thomas Cook на 2 и 3 ноември в Берлин, ще присъстват над 1500 туристически агенции. Те ще очертаят тенденциите в сектора за следващата година и насоките на пазара. Thomas Cook е водещ туроператор в света и над 22 милиона туристи ползват неговите услуги.
Повече от 6 милиона туристи годишно пътуват с REWE Touristik. Под шапката на фирмата са ITS, Jahn Reisen и TJAEREBORG. България ще бъде представена в самостоятелен ITS каталог. Той ще бъде приоритетно насочен към летните ни курорти и хотели, но ще включва и обиколни познавателни турове, балнеоложки програми и други.
Съвместно с германския туроператор FTI Touristik МИЕТ вече стартира рекламна телевизионна кампания, която се провежда в рамките на четири седмици и ще приключи в средата на август. Имиджов клип за страната ни ще бъде излъчен по Sonnenklar TV. Телевизията е добре позната на германската, австрийската и швейцарската аудитории и достига до над 27 милиона домакинства. Всекидневно над 550 000 зрители гледат Sonnenklar TV.
МИЕТ предвижда да проведе през септември и рекламна кампания съвместно с "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” на летището във Франкфурт. Всеки месец през терминалите на втория по натовареност аеропорт на континента преминават над 4 милиона пътници от цял свят плюс още 1,5 милиона посетители и посрещачи.