"В логото ни като туристическа дестинация има от всичко по малко, но реално няма послание”. Това заяви служебният министър на икономиката, енергетиката и туризма Асен Василев пред "Нова телевизия".
"Не разбрах какъв е акцентът на това лого, което е голям проблем за маркетинга и рекламата”, добави той.
Той смята, че трябва да се помисли сериозно как България да бъде брандирана и в тази област има доста работа. Според Василев трябва да изберем и дали ще сме дестинация на купона, или семейна тиха дестинация.
"За мен е важно туризмът да има ресорен заместник-министър, който да не отговаря за търговията с оръжия и всякакви други дирекции, които имаше към министерството, а да се фокусира напълно към туризма”. Така ресорният минисър коментира уволнението на заместника си Иво Маринов.
Новото име за поста вече е избрано, но министърът отказва още да го съобщи, защото назначението зависи и от премиера Марин Райков.
"Държавата е изцяло зад туризма и се надявам да работим с браншовите организации, за да помислим как туризмът в България да стане по-добър продукт, по-добра услуга”, заяви Асен Василев.
"Вече сме започнали доста инициативи в сектора”, добави той.