Границите на много международни закони се размиват, не винаги се спазват и понякога се забравят. Но, хазартните оператори, като Spincity, винаги са в полезрението на законовите органи. Хазартът е сред бизнесите, които са най-строго осъждани и най-следени, във всеки един аспект. За това и адаптирането на едно онлайн казино към културата и законите в различни държави е истинско предизвикателство.
Много само малко операторите като Spincity, които успяват да преодолеят всички пречки и да се появяват на международния пазар, съответно и на българския. В тази статия ще откриете интересни факти за процеса, възможностите и всички трудности, с които казината се сблъскват, за да могат успешно да представят услугите си на вас.
Разрастването на един бизнес се съпътства от множество аспекти, за които неговите съдържатели трябва да помислят. Хазартът не прави изключение, дори тук има много повече съображения, колкото при други начинания. Сред най-честите предизвикателства и класирани на челни позиции по важност при навлизане на бизнеса в нови държани са:
В следващите редове ще поговорим по-подробно за изброените важни точки в плановете на хазартните оператори, които трябва да имат предвид при навлизане в нов пазар.
Това как клиентите на казиното ще депозират и теглят е от ключово значение. Примерно, в глобален мащаб, потребителите наблягат на използването на дигитални портфейли, онлайн системи и криптовалути. В същото време, в една страна като България, се предпочитат национални методи като ePay.bg, Cashterminal и EasyPay.
Казиното трябва много добре да поуи и разбере пазара, за да знае на къде да се цели. Голяма част от българските играчи нямат доверие на онлайн банкирането или не боравят свободно с по-модерните финансови инструменти. За тях депозирането и тегленето в брой е от ключово значение. Съответно, трябва да е важно и за казиното, което иска да привлече нови клиенти в тази държава.
Когато едно казино има желание да оперира на територията на дадена държава, то може да се срещне с множество спънки. Голяма част от международните хазартни доставчици са регистрирани към Кюрасао, примерно, което им позволява да функционират в множество държави и то при по-леки условия. Въпреки това, хазартните регулатори на всяка държава са напълно способни да ограничат достъпа на потребителите, ако казиното не се съобразява със законовите разпоредби.
Най-честият пример е възрастовият минимум за участие в хазартни дейности. В България и в повечето страни всеки навършил 18 може да залага. В същото време, множество държави, има ограничения. При някои възрастта е 20, при други 21, а при трети си остава 18, но не се разрешават залози за спорт. В други случаи, спортни залози могат да се правят от 16, но не и да се залага на казино игри.
Този и още много случаи трябва да се проучат от хазартния оператор и да се изгладят процедурите. Комуникацията с отговорните органи е ключова, за да протече всичко по план и без проблем за казиното.
Въпреки въвеждането на чат ботове, присъствието на даден казино пазар изисква и директна връзка с реални служители. Хубаво е всеки сайт да помисли върху това, преди да се появи на даден пазар. Отдел за клиентско обслужване по телефона е идеалното решение, но не винаги капитала го позволява. Имейл връзката е добра алтернатива, както и чатът на живо.
Доста казина, а и не само, задават чат бот, но ако той не може да се справи с въпросите, клиентът бива препратен към реален служител. Това е едно доста добро решение, което и олекотява работата.
Първоначалните бонуси са показателни за сериозността на една платформа. Ако дадено казино е решило да се появи на хазартната сцена в определена държава, трябва да се подготви с интересна и щедра оферта за привличане на клиентите.
Съобразяването на сумите с доходите в държавата е ключово. Преценя се какви суми ще депозират хората, колко да е минимумът и какви да са прилежащите условия за разиграване. Това са много практични съвети за всички казина, които са решили да разширят своя бизнес в международен план.
Също така, ако казиното смята да обвърже бонусите с дадени игри, те трябва да са предпочитани в съответната държава. Така със сигурност кампанията ще има желания успех и казиното ще има добър старт на новия пазар, който е избрало.
Като всеки един бизнес, хазартният също се нуждае от непрекъснат приток на нови и нови клиенти. Израстването от локално до международно казино е една голяма крачка, много оператори никога не го правят, предпочитайки да останат само на познатия си пазар.
Операторите, които поемат риска, се превръщат или в едно от най-успешните, или бързо слизат от пазара, защото първоначално не са го променили правилно. Има много бизнес възможности в международното развитие, стига казината да са добре осведомени и подготвени!