Шофирането като цяло е голяма страст за мъжете, въпреки че и доста жени обичат да сядат зад волана. Това разбира се важи за автомобилите и не толкова за камионите. Може би защото на дамите големите машини им изглеждат тежки и сложни за управление.
Именно за да се промени това, а и за да се подобрят продажбите, новата маркетинг кампания на Volvo е толкова смела и забавна.
Тя идва под формата на едно интересно клипче, в което се прави демонстрация на новата система за управление на камионите на шведската марка.
За да докажат колко лесно се управляват тези иначе големи и тежки машини, шведите поставят зад волана хамстер, който бива навигиран с помощта на морков. Целта е да се измъкне 15-тонният камион от дъното на стръмна и опасна кариера, чиято връзка с външния свят са няколко тесни и завъртяни пътчета.