Цветан Василев внесе сигнал в прокуратурата срещу "Протестна мрежа"

С внесения сигнал той се възползва от правото да защити името и репутацията си

по статията работи: Ивелина Георгиева | 11.03.2014 | 11:37

Председателят на Надзорния съвет на Корпоративна търговска банка Цветан Василев внесе сигнал до главния прокурор Сотир Цацаров за набедяване.

Основание за сигнала са неверните твърдения на лицата Николай Стайков, Антоанета Цонева и Асен Генов – членове на "Протестна мрежа", които ясно съзнавайки невинността на г-н Цветан Василев, са му приписали пред обвинител номер едно участие в създаването на организирана престъпна група, съобщиха от пресцентъра на финансовата институция.

Неверните им твърдения се съдържат не само в сигнала им, адресиран до г-н Цацаров, и редица други институции, а и в последващите им изказвания и коментари. Деянието на членовете на "Протестна мрежа" разкрива белезите на престъплението набедяване, предвидено и наказуемо от Наказателния кодекс.

С внасянето на сигнала Василев възползва от правото да защити името и репутацията си и да отхвърли опитите на представителите на "Протестна мрежа" и евентуалните им подбудители и помагачи да заблуждават обществеността с абсурдни клеветнически твърдения.

Преди няколко седмици активисти на "Протестна мрежа" внесоха сигнал до прокуратурата срещу Делян Пеевски, Николай Бареков и Цветан Василев за организирана престъпна група, като в него се пояснява, че наличието на престъпление от общ "характер" е евентуално. От КТБ категорично отхвърлиха подобни твърдения и опитите да бъде заблудено обществото.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


164 milen doktorov 11.03.2014 | 17:56
да - ето линка, нека го прочетат хората - http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=3614427
163 milen doktorov 11.03.2014 | 17:55
пожелаваме му успех в борбата срещу мафията в лицето на Иво Прокопиев
162 dancho danchev 11.03.2014 | 17:08
"България–страната на медийните гилотини"...едно много интересно интервю с юриста на КТБ Любомир Денев, в него се казват много истини по този клеветнически казус .
161 dancho danchev 11.03.2014 | 17:01
Това е черен пиар от страна на тези от Протестна мрежа с цел да оклеветят КТБ и Цветан Василев, колко подло..
160 raliza gospodinova 11.03.2014 | 17:01
Той не се спря и зад този сигнал стои. Може ли такава наглост. На него все някой му пречи.
159 Kalin Petrov 11.03.2014 | 17:00
Василев няма от какво да се притеснява и какво да крие, постъпката му да сезира прокуратурата е съвсем нормална и адекватна, щеше да е по-странно ако не предприеме мерки за случилото се,сега Протестна мрежа да му мислят!
158 Hari Bohosyan 11.03.2014 | 16:47
Надявам се,че прокуратурата ще реагира толкова бързо, колкото и миналия път,защото определено ми е супер любопитно какво ще направят,когато става въпрос за обида от вестници! :Р
157 Radin Dimitrov 11.03.2014 | 16:31
Логично действие от страна на василев, би следвало и останалите засегнали да подадат сигнал, разбира се всеки си знае за себе си, но не е нормално да се повдигат такива сериозни обвинения на базата на листове хартия!
156 Silvi Milenova 11.03.2014 | 16:25
Добре е постъпил, като е решил да ги съди за клевета!
155 Koko Taysana 11.03.2014 | 16:16
Нормално е когато бъде наклеветен някой той да подаде сигнал за това, надявам се прокуратурата да постъпи един път като хората.
154 raliza gospodinova 11.03.2014 | 16:11
"С внесения сигнал той се възползва от правото да защити името и репутацията си" - никой не трябва да бъде мачкан, така че правилно постъпва.
153 raliza gospodinova 11.03.2014 | 16:10
О, да правят го. На тях нали никога не им отърва истината.
152 Хубавата Елена 11.03.2014 | 16:08
Всеки трябва да се бори за правотата си , за интересите си .... за какво иначе да живеем .
151 трендафил въжарски 11.03.2014 | 16:08
Очаквах този сигнал, много навременен
150 Марта Иванова 11.03.2014 | 16:07
Ххахха, само вижте в прокопиевите медии как пак всеки неудобен за тях коментар се трия - а били Меката на свободата на словото!
149 Михаил Михайлов 11.03.2014 | 16:02
С този сигнал "Протестна мрежа" много са се объркали. КТБ в качеството си на банка постоянно подлежи на периодични данъчни проверки и ревизии, така че ако е имали нещо нередно отдавна е щяла да бъде прихванато на тези проверки."Протестна мрежа" са тръгнали с голи обвинения основани на статии писани от Капитал, за който се знае че много манипулира в материалите засягащи конкретно КТБ и Василев.
148 скапан сървър 11.03.2014 | 16:01
И аз се надявам, макар че някой здраво им е платил за клеветата.
147 скапан сървър 11.03.2014 | 16:00
Вече не го ли разследват. ама явно си плаща и все му се разминава затвора.
146 Andrei Stoichev 11.03.2014 | 15:55
радвам се,че е предприел действия,сега се надявам да си понесат отговорността разни платени журналисти.
145 трендафил въжарски 11.03.2014 | 15:55
Подкрепям напълно банкера Цветан Василев - нещо повече, той е длъжен да се защити от компроматите и доносите на Иво прокопиев и сие.
144 трендафил въжарски 11.03.2014 | 15:46
това е най-големият данъкоплатец и работодател в България - или не ви изнася? Това е факт. Човекът си търси правата. И не е в сивия сектор. Нито плащаме по-скъп ток заради него, както заради Прокопиев.
143 трендафил въжарски 11.03.2014 | 15:39
Разбира се, Протестна мрежа трябва да бъде разследвана и съдена
142 Viktor Qnchev 11.03.2014 | 15:38
очакваше се да подаде сигнал срещу тях,това си беше чиста клевета без никакви доказателства, знаем какви са медиите в България и е абсурдно да се разчита на тях.
141 Хубавата Елена 11.03.2014 | 15:37
Всеки рано или късно си намира майстора и те ще намерят своя и се надявам , че това ще е прокуратурата .
140 raliza gospodinova 11.03.2014 | 15:33
Та най - вероятно са платени смешници, които играят по на някой гайдата, но дано си намерят майстора.
139 трендафил въжарски 11.03.2014 | 15:28
Много хубаво, че ги съди, така трябва
138 Хубавата Елена 11.03.2014 | 15:28
Ох , крайно време е да покаже , че може да работи качествено и безпристрастно .
137 Хубавата Елена 11.03.2014 | 15:27
Сега трябва прокуратурата да си свърши работата качествено , а не да се прави на убита лисица .
136 Vanesa Apostolova 11.03.2014 | 15:22
Браво, сега нека да им се набие в главите на "протестна мрежа",че с късчета хартия от платени вестници не може да се води "война",смешници.
135 raliza gospodinova 11.03.2014 | 15:19
Това действие на прокуратурата ще бъде най - правилно и така ще покаже, че наистина са работеща институция.
134 трендафил въжарски 11.03.2014 | 15:18
Чудя се прокуратурата кога ще погне Иво Прокопиев?
133 dancho danchev 11.03.2014 | 15:17
Банкера е добре да защити репутацията си с този внесен сигнал в прокуратурата за клевета.
132 Хубавата Елена 11.03.2014 | 15:13
Не е редно да го плюят по този грозен начин , защото нарушават правата му .
131 Хубавата Елена 11.03.2014 | 15:12
Трябва да си вземем поука , че не може да плюеш хората безпричинно и да останеш ненаказан за действията си . Всеки трябва да може да поеме отговорността за действията си
130 Petur Marinov 11.03.2014 | 15:12
Сега ще е интересно да се разбере поради какви лични чувства 17-те журналисти са подали сигнал срещу Василев,след като прокуратурата съзира и този сигнал.
129 zhoro nov 11.03.2014 | 15:02
Добре Василев е предприел действия - за разлика от хулигана Генов той има безупречна репутация!
128 marina popova 11.03.2014 | 14:59
И аз мисля, че Прокуратурата няма да остави нещата така и ще разпореди проверка след сигнала на Василев.
127 dancho danchev 11.03.2014 | 14:57
Абе то е ясно че са платени, ей сега ще им паднат маските, въпрос на още малко време.
126 Svetlozara Halacheva 11.03.2014 | 14:56
Естествено,че ще реагират, не може някой си да си събере изрезки от вестници и да каже "ето доказателства", звучи смешно! И прокуратурата се хванаха да търсят, ако е имало защо, досега какво са спали от там,а не са се самосезирали?
125 dancho danchev 11.03.2014 | 14:55
Даже ми се струва закъсняла реакцията на банкера Василев, трябваше преди време да внесе този сигнал до прокуратурата.
124 трендафил въжарски 11.03.2014 | 14:50
Тая Протестна мрежа са всъщност едни платени
123 dancho danchev 11.03.2014 | 14:50
На негово място и аз така щях да постъпя и да внеса сигнал в прокуратурата срещу клеветниците, в случая тези от Протестна мрежа.
122 raliza gospodinova 11.03.2014 | 14:46
Нека бъде проверена "Протестна мрежа" е да се види от къде се финансира и кой стои зад нея.
121 Георги Георгиев 11.03.2014 | 14:45
120 raliza gospodinova 11.03.2014 | 14:44
Браво! Добре, че е решил да си потърси правата и да се защити.
119 Марта Иванова 11.03.2014 | 14:38
И на кукловодите им!
118 Марта Иванова 11.03.2014 | 14:37
Те не само ПР отдел имат, ами и журналисти, и медии.... кампанията на Прокопиев срещу Василев е яко подплатена.
117 Марта Иванова 11.03.2014 | 14:36
Прокопиев е кукла на конци и носач на куфарчета!
116 Марта Иванова 11.03.2014 | 14:35
конкурентите не само не спят, те всеки петък си смучат компромати в медии като "Дневник" и "Капитал", само и само да са против Василев.
115 трендафил въжарски 11.03.2014 | 14:22
Браво на Василев, добре си търси правата
114 Rosi Nikolova 11.03.2014 | 14:20
радвам се,че е подал сигнал в прокуратурата за клевета, надявам се сега да бъде проведено разследване, да се съпоставят фактите, доказателствата от вестниците и да има осъдени.
113 Анабела Събринова 11.03.2014 | 14:18
Мисля, че всичко това срещу Василев специално винаги е било повече медиен шум, отколкото истина. Просто конкурентите никога не спят.
112 tedka todorova 11.03.2014 | 14:16
Ако не си потърси сега правата те нищо чудно и да продължат да изнасят невярна информация, за това добре е решил да действа.
111 tedka todorova 11.03.2014 | 14:12
У Прокопиев има голяма завист, все пак Василев е много успял човек, той помага много както на спорта, така е създал и много работни места.
110 Марта Иванова 11.03.2014 | 14:12
С тези изрезки от вестници сами се направиха за подигравка!
109 tedka todorova 11.03.2014 | 14:10
По много долен начин се опитват да опетнят името му. Нека бъде проверена "Протестна Мрежа".
108 xander yordanov 11.03.2014 | 14:04
Платените агитатори които работят за олигарха Иво Прокопиев трябва да си платят за клеветите! Но най-вече Прокопиев който дава нарежданията трябва да си плати!!
107 Lady Blossom 11.03.2014 | 13:58
Дам, хубаво би било да се види кой финансира Протестна мрежа същи и кой стои зад Асен Генов? В крайна сметка и това са важни неща, да видим КОИ Са точно обвинителите и какви са точно техните подбуди. И кои медии са изпозлвани в сигнала, като доказателстен материал, ако може така да се нарече...ясно е, че сигнала е евтин ПР ход, но поне да видим дали си е заслужавал и дали е добре режисиран?
106 veska petrovska 11.03.2014 | 13:57
Няма и да си има единствено може да си има някоя килия в някой от затворите в България и да я дели с другите си приятели, нищо повече.
105 Alena Bukva 11.03.2014 | 13:55
Напълно очаквано е Василев да повдигне и той обвинения. Подобни акции на ПР отдела на неговите конкуренти са повече от прозрачни, видимо нишо няма и не може да се постигне!
104 Вяра Петрова 11.03.2014 | 13:53
Добре,че е реагирал! В България сме свикнали да се пишат какви ли не неща и да се пускат сигнали без да има ответна страна, дано обаче в този случай прокуратурата наистина вземе,че си свърши работата!
103 Дядо Либен 11.03.2014 | 13:51
Нормално е, тъй като клеветят не само него, но и институцията, която представлява и то съвсем целенасочено. Прокопиев много го яд горкия, че си няма банка!
102 milen doktorov 11.03.2014 | 13:50
Съвсем очаквано, всеки има право да си защити името
101 veska petrovska 11.03.2014 | 13:50
да не забравяме и милите журналисти от ДВ, които толкова отслужило бранеха интересите на Прокопиев и бяха върнат на работа, дори и да са написали материали без да са ги проверили.
100 mitko velev 11.03.2014 | 13:46
Сега ще им се стъжни на тези от Протестна мрежа за клеветническата кампания...
99 Sasho Hristov 11.03.2014 | 13:46
Да не забравяме кака Сашка Безуханова, която също е част от тези проекти и тя партия щяла да прави. Всичко се прави с цел!
98 Пламена Недялкова 11.03.2014 | 13:46
Трябва да си вземем поука , че не може да плюеш хората безпричинно и да останеш ненаказан за действията си . Всеки трябва да може да поеме отговорността за действията си
97 Ralica Hristova 11.03.2014 | 13:45
:) Интересно,сега хората, които се подписаха под този документ ще бъдат осъдени,въпреки,че на всички е ясно,че в действителност те са си вършили работата,за която са им платили! Само се чудя, кой ще плаща за адвокат после и ще бъде ли удържано от заплатите им :D
96 Батко Реджеп 11.03.2014 | 13:45
Всеки на негово място би се защитил, защото това си бяха долни клевети по негов адрес и по адреса на другите.. Сега трябва да разследват и протестна мрежа и кой я финансира, моето мнение е, че това е работа на кръга капитал, защото те са способни на всичко, за да очернят името на даден човек !
95 Бай Спас 11.03.2014 | 13:44
Протестна мрежа, Рефорлматорски блок, ГЕРБ, АБВ, Зелените... все организацийки в портфолиото на кръга Капитал. Някой ако си мисли, че Генов и компания обслужват нащите интереси и ни защитават, жестоко се лъже. Защо не ходят да скачат тогава за високите цени на тока?!
94 опасен метод 11.03.2014 | 13:44
Такива клевети не може да има според мен. Просто е недопустимо да се правят в 21 век. Пълен абсурд е това което си позволява Иво Прокопиев според мен!
93 veska petrovska 11.03.2014 | 13:43
Прокуратурата вместо да се занимава с истинските престъпници, които са в политиката и начело на държавата ни, се занимава с някакви си посредствени, поне за мен сигнали, от които няма да излезе абсолютно нищо. Колкото и да се опитват да го наклеветят и да му сринат имиджа, няма да успеят, при положение, че човекът, който е поръчал тези сигнали е един от най-големите олигарси у нас Г-н Прокопиев.
92 Баба Пъша 11.03.2014 | 13:42
Не трябва да допускаме олигархията в лицето на Иво Прокопиев, да си играе с прокуратурата, като и хвърля несъстоятелни обвинения !
91 Krasi Leventa 11.03.2014 | 13:41
Медиите на Прокопиев явно вече не вършат работа, то кой ли ги и чете всъщност, за това от кръжеца Капитал го удариха пак на партийно строителство и такова на уж обществени организации - Протестна мрежа, която протестира само срещу Василев и едни Зелени, които нямат нищо против изсичането на планините и им олигарсите! Стршен параван е това!
90 Анриета Конова 11.03.2014 | 13:41
Много добре, те си го заслужиха, всеки един може да събере някакви си изрезки от вестници и да отиде в прокуратурата и да каже, че иска да внесе сигнал . На каква основа, на каква база и какво точно е написано, при положение, че тази информация я има в Интернет, всеки може да чете и сам да си направи изводите кой какъв е. И като се има в предвид, че хората от тази мрежа са близки на Прокопиев, смятайте за какво се прави всичко това!
89 Старата Госпожа 11.03.2014 | 13:41
Повече от ясно е, че зад ПРОТЕСТНА МРЕЖА стои самият ИВО ПРОКОПИЕВ, който иска да смачка бизнес конкуренцията си и да орони престижа на Василев и другите . Доста евтини номера върти той и ги върти като на магистралата !!!
88 zvezdata zvezdata 11.03.2014 | 13:40
Г-н Цацаров, кога ще разследвате Прокопиев, Плевнелиев, Бориславова, Борисов и останала компания? До кога само ще се правят някакви си проверки и няма да има никакви обвинения? А на 17 стр. с изрезки от вестници започвате някакви разследвания, основателно ли е, при положение, че явните крадци са на свобода и в политиката?
87 Старата Госпожа 11.03.2014 | 13:40
Естествено, че трябва да ги съдят за клевети най - малкото . За всички е ясно, че тази протеснта мрежа , не е никаква протестна , а е ПЛАТЕНА и ТОЧНО НЕЯ ТРЯБВА ДА РАЗСЛЕДВАТ !
86 marieta georgievich 11.03.2014 | 13:39
Много добре, сега да видим милите служители от Протестна мрежа какво ще отговорят, от кой вестници са взели тези изрезки от вестник "Шок" (и Ужас ) ли? Заслужават си го, след като обслужват чужди интереси без да се замислят, че последиците ще са единствено за тях и те ще бъдат съдени за клевета, сега нека да се молят.
85 marina popova 11.03.2014 | 13:39
Пичовете от ПМ, и да не влязат в затвора, пак ще са тъжни, ако клеветата им не мине - Прокопиев няма да им плаща вече;)
84 чичо съби 11.03.2014 | 13:39
Този Прокопиев съсипа държавата ни и точно стой стой зад тези от "протестна мрежа" и те трябва да бъдат разследвани, а не някой друг !!!
83 kameliq ganeva 11.03.2014 | 13:38
Г-н Прокопиев явно доста е изпаднал и вече се чуди какво да прави, поръчал е на своите верни служители да изрежат някоя друга новина от някой жълт вестник и най-наивно те са се съгласили да внесат сигнал, без да се замислят, че могат и може би ще бъдат осъдени за клевета и уронване на престиж. Колко наивно и не ми е ясно какво са си мислили, след като всички знаем, че у нас няма медии, а само интереси и що за личност е Прокопиев
82 Grisha Tasev 11.03.2014 | 13:38
Очевидно е какво цели този сигнал - да се срина авторитета на Василев и на банката. За какво говорим с такива обнинения, които са базирани на публикации в медии, а то ако съдим по качеството на медиите у нас, то е ясно за какви скалъпени глупости става въпрос.
81 нелепо съвпадение 11.03.2014 | 13:37
Всичко това дойде от Иво Прокопиев и неговите кръгове . Тези от протестна мрежа си бяха платени от всякъде и това много скоро ще стане ясно на всички !
80 Михаил Михайлов 11.03.2014 | 13:37
Николай Стайков е свързан със сайта Норешарски.ком за който се разбра че се финансирал с американски пари и домейнът му е регистриран в САЩ. Това доказва че отново Иво Прокопиев стои зад всички клевети към банкера Василев. Прокопиев много го е яд на бизнес успехите на Василев. Още повече че той спечели и обществените симпатии покрай помощта за Ботев Пловдив.
79 Бандата наОушън
Този коментар е маркиран като неуместен.
78 крива отвертка 11.03.2014 | 13:36
да, не трябва да се позволява такова плюене по адрес на когото и да било и без никакви доказателства. особено пък с доказателства изрязани от правилните вестници и от цитати от правилните сайтове.
77 Krist Novoselic 11.03.2014 | 13:36
Мисля, че тази реакция на Василе е напълно нормално и адекватна . Всеки на негово място би се защитил при такива клевети . Нека ги осъдят !!!!
76 Бандата наОушън 11.03.2014 | 13:36
Наглеци големи са тези от "Протестна мрежа". Не се виждат и те как лъжат, ами и сигнали щели да внасят. Защо не внесат такъв срещу Иво Прокопиев, или Плевнелиев? Няма да го направят никога, защото те са им шефове и техни покровители. Не може да вършат определени поръчки и да заблуждават читателите в лъжите, които публикуват публикуват непрекъснато.
75 голям шемет 11.03.2014 | 13:36
Цветан Василев не се харесва на проамериканските цели на ГЕРБ и кръга Капитал и затова постоянни се пускат клевети по негова адрес. Ако бяха обективни първо щяха да подадат сигнали за Плевнелиев, Борисов и Цветанов.
74 marina popova 11.03.2014 | 13:35
Генов е гнусно и мазно леке, което си плаче за затвор. Добре подаде Василев сигнал!
73 Чичо Арни 11.03.2014 | 13:35
Протестна мрежа са клики на кръга Капитал, който от години си води целенасочена, предимно медийна, кампания срещу Цветан Василев. Лицето Асен Генов напира очевидно за политическа кариера и се изявява все по-активно.
72 Krisi Peneva 11.03.2014 | 13:35
Хаха много ми е интересно да разбера от кой вестници за изрезките, дали не са от "Шок" или някой подобен на него? Като знам колко са сериозни медиите у нас и как не обслужват ничий интереси си представям и самите обвинения, колко са "чисти" след като са на хора от кръгът "Капитал", собственост на Прокопиев. Човекът, който не желае никой да му пречи, за да краде. Сега нека да бъдат подготвени да се заведе дело срещу тях за клевета, заслужават си го! 
71 tiha paranoq 11.03.2014 | 13:35
Цацаров не трябваше да приема сигнала на тази протестна мрежа, защото е повече от ясно , че тя е ръководена от Иво Прокопиев ! Сега ще си отвори още работа, защото ще трябва да съди същата тази мрежа !
70 Иван Ангелов 11.03.2014 | 13:35
"Основание за сигнала са неверните твърдения на лицата Николай Стайков, Антоанета Цонева и Асен Генов - членове на „Протестна мрежа" - Така, гореизброените лица са свързани първо и преди всичко с Кръгът "Капитал" и по-точно Иво Прокопиев. На всички им е пределно ясно, че той води мръсни игрички в медийното пространство, като използва такива активисти, които да внасят сигнали, а след това неговите медии да разпространяват мълвата. Няма значение дали информацията е вярна. За Кръгът "Капитал" са важни нанесените удари!
69 Hrisi Hristova 11.03.2014 | 13:35
Аз също бих потърсила правата си и бих се защитила, защо това обвинение си е чиста клевета, а хората, които са го внесли са подсъдими и трябва да отговарят за постъпките си. Да не говорим, че тази Протестна мрежа е пряко обвързана с Кръгът "Капитал", чийто собственик е Иво Прокопиев, а самият той води медийна война и по всякакъв начин цели да урони престижът на неизгодните за него личности. Обвиненията за мен са неоснователни, не може с изрезки от вестници да се явиш и да внасяш сигнали и да искаш проверки! 
68 чунга чанга 11.03.2014 | 13:35
ами ако трябва да си свършат работата докрай, ще трябва пичовете от протестна мрежа да влязат в затвора за тези клевети по адрес на василев. това би трябвало да е нормалното стечение на обстоятелствата.
67 Alena Bukva 11.03.2014 | 13:35
Напълно в правото си е човека да потръси правата си и да се опита да изчисти името си. Няма място за спекулации, сигнала на Протестна мрежа си беше напълно платен и организиран от ПР-ите на Капитал и Иво Прокопиев , а Василев сам казва, че няма от какво да се притеснява! Така, че повече няма какво да се чопли по темата.
66 Михаил Михайлов 11.03.2014 | 13:34
Да гонят другите бизнесмени и банкери. Цветан Василев и да е имал някакви грехове многократно ги е изкупил с даренията и безвъзмездната помощ която оказва ан българския спорт. Плевнелеив, Костов, Борисов - те какво са направили - само злини и престъпления
65 Оперен Певец 11.03.2014 | 13:34
ДА ГИ СЪДЯТ ДО ДУПКА, ГАДНИ КЛЕВЕТНИЦИ !
64 Jivo Fidanov 11.03.2014 | 13:34
Бояджията Асен Генов напира много за политическа кариера, след като от независим блогър стана силно зависим протестър, по подобие и на ранобудните протестиращи, които се плащат от определен олигархичен кръг.
63 Moni Stoeva 11.03.2014 | 13:34
Такава в била целта на Покопиев, не малка война води с човекът и иска по всякакъв начин да му срине бизнесът и имиджът, който е градил години наред, да не говорим, че Прокопиев е закъсал по всякакъв начин за пари и само се чуди какви дела или какви неща да направи, за да си изкара някой лев, ето и новопоявилата се Протестна мрежа с журналисти събрани от кол и въже и най-вече от Икономедия и Дневник внасят 17 стр. с какво на какви основания обвинения и какви журналисти са те?
62 джак ричър 11.03.2014 | 13:33
Кога ще разследват офшорките на Прокопоиев и на президента Плевнелиев?? Или техните афери не са по-важни от оклеветяване на един съвестен бизнесмен, който подпомага българския спорт???
61 трагичен край 11.03.2014 | 13:33
това трябваше да се случи още веднага когато ония сополанковци подадоха сигнала.
60 Krum Tonev 11.03.2014 | 13:33
Правилно е постъпил,че е сезирал прокуратурата за тази клевета,сега нека да разследват и протестната мрежа!
59 Петко Войвода 11.03.2014 | 13:33
Надявам се Цацаров да разпореди проверка и на "Протестна мрежа", за да лъсне цялата истина кой стои зад нея. Това е скандалния олигарх Иво Прокопиев, който чрез тези активисти се опитва да нанася удари по конкуренцията. Наистина много ниско взе да пада този човек и това е адски разочароващо от негова страна?
58 Petko Kolev 11.03.2014 | 13:33
Слугите на американските капитали и кръга Капитал с поръчков сигнал, който цели да вдигне шум и нищо друго. ПРотестна мрежа и нейните членове да покажа от къде се финансират пък тогава да претендират за висок морал и че правят всичко в услуга на обществото.
57 опасен метод 11.03.2014 | 13:33
На всеки трезво мислещ човек му е пределно ясно, че създадената "Протестна мрежа" си има скрити цели, а именно да служи на определени кръгове и олигарси. В случая говорим за Кръгът "Капитал" и Иво Прокопиев. Активистите внасят всеки негов сигнал в прокуратурата, но от свое име, за да не се разбере кой стои задкулисно зад всичко това. Цацаров защо не пусне една проверка и да лъсне всичко в крайна сметка?
56 manuel manolov 11.03.2014 | 13:33
Едно време когато ГЕРБ ползваха парите на Василев нямаше проблеми, нямаше сигнали в прокуратурата, но сега им стана неудобен и използват медиите на Прокопиев и разни платени блогърчета да злословя и създават изкуствено обществен шум.
55 Lady Blossom 11.03.2014 | 13:33
Интересно какви са точно изрезки от вестниците, които са изпозлвали Протестна и с кои медии са работили? Знам че едните са на Иво Прокопиев - Икономедиа. От там са взели много инфо за обвинението...Да не говорим, че доказването на подобно обвинение, като "организирана престъна група" е изключително трудно и трябват много стабилни и добри доказателства.А подобно нещо няма тук. Т.е всичко това беше с цел вдигането на много медиен шум и нарочното приковаване на вниманието към Василев и другите. Демек, чисто очерняща камапния с цел компроментиране от конкуренцията.
54 ханибал суарес 11.03.2014 | 13:32
такъв е и тук изниква въпроса, кой му плаща за да пуска такива сигнали?! защото с блогване не се печелят толкова пари.
53 Ivan Mitev 11.03.2014 | 13:32
За жалост зад тази протестна мрежа стоеше Иво Прокопиев и той искаше да смаже имиджът на тези хора и то без никакво основание . Нека ги съдят до дупка !
52 xander yordanov 11.03.2014 | 13:32
Най-големите мафиоти които прокуратурата трябва да преследва до дупка за Бойко, Цветанов, Плевнелиев, Прокопиев и Бориславова !!!!!
51 Коко Илиев 11.03.2014 | 13:32
Простестърите, които получават по няколко хилядарки от разни американски фондацийки на кой може да са хора. Активното строителство на "обществени" организации на Типинг пойнг с цел промиване на мозъците на хората.
50 джак ричър 11.03.2014 | 13:32
Ако от „Протестна мрежа“ бяха действително толкова за справедливостта и истината първо щяха да подадат сигнали срещу Борисов, Плевнелиев и Цветанов, не срещу някакъв бизнесмен.Далаверите на политиците са пагубни за държавата.
49 Jessie Mokka 11.03.2014 | 13:31
Нормално е да се защити, всеки един би го направил, при положение, че по същата тази причина и той и който и да е може да събере няколко страници с изрезки от вестници и да внесе сигнал, който за мен е напълно неоснователен и не доказва абсолютно нищо. А и след като на всички ни е ясно, какви са медиите у нас и участниците от Протестна мрежа имат връзка с кръгът "Капитал", става напълно ясно чий интереси се обслужват в момента. 
48 ханибал суарес 11.03.2014 | 13:31
Прокопиев ги беше натиснал да измислят сигнал и дечурлигата от Протестна мрежа веднага му измислиха един. Само, че не се постараха достатъчно и го скалъпиха набързо. Сега ще трябва да си понесат последствията от това лайно дето го изсраха и най-вероятно ще се наложи да си го изядат!
47 Бандата наОушън 11.03.2014 | 13:31
Наглеци големи са тези от "Протестна мрежа". Не се виждат и те как лъжат, ами и сигнали щели да внасят. Защо не внесат такъв срещу Иво Прокопиев, или Плевнелиев? Няма да го направят никога, защото те са им шефове и техни покровители. Не може да вършат определени поръчки и да заблуждават читателите в лъжите, които публикуват непрекъснато.
46 milen doktorov 11.03.2014 | 13:31
С внесения сигнал той се възползва от правото да защити името и репутацията си - така и трябва
45 трагичен край 11.03.2014 | 13:31
Ами така ще е след като не знаят как да подадат сигнал от Протестна мрежа и на всичкото отгоре сигнала им беше без никакво покритие и празен от съдържание. Сега ще си понесат последствията.
44 крива отвертка 11.03.2014 | 13:31
Повече от явно беше, че това е постановка на Прокопиев и неговите придворни от Протестна мрежа. Личеше си още от самия сигнал, който не съдържаше нищо съществено и беше направен само от изрезки от вестници и скалъпени сигнали.
43 Сив вятър 11.03.2014 | 13:30
Асен Генов е платеният блогър който често влиза в ролята на вярно куче на Иво Прокопиев. От такива хора не може да се очаква обективност
42 чунга чанга 11.03.2014 | 13:30
Нормално е да си търси правата, след като ония пуснаха изнасиления сигнал срещу него! Такова изсмукано от пръстите обвинение не бях виждал от много време.
41 krasen kras 11.03.2014 | 13:30
Работата е ясна - Николай Стайков, Антоанета Цонева и Асен Генов - това са все хора от кръга Капитал на Иво Прокопиев. Те обслужват само неговите интереси.
40 xander yordanov 11.03.2014 | 13:29
В този сигнал прозират интересите на Иво Прокопиев, който има навика да заблуждава обществеността с абсурдни клеветнически твърдения. Мощно оръжие в този случай винаги служат неговите медии Дневник и Капитал.
39 Иван Ангелов 11.03.2014 | 13:29
Съвсем нормално е човек да потърси правата си в такъв случай. И мен ми се е случвало да ме обвиняват за нещо, което не съм извършил. Истината рано или късно излиза и тогава става ясно кой е крив и кой прав!
38 milen doktorov 11.03.2014 | 13:21
Кой финансира "Протестна мрежа"?
37 milen doktorov 11.03.2014 | 13:21
Да вкарат Прокопиев в затвора
36 Пламена Недялкова 11.03.2014 | 13:17
Правилно е постъпил човекът и аз да съм и аз ще го направя , за да защитя достойнсдтвото .
35 Ruslana Hristova 11.03.2014 | 13:17
Време беше да се подаде сигнал към прокуратурата за тази клюка, даже очаквах това да стане отдавна!
34 Margaritka Ilieva 11.03.2014 | 13:11
Адекватно действие, всеки иска да защити името си,особено след като е набеден по такъв абсурден начин, не че имам нещо против проверките,ама сериозно- заради вестници?! Сякаш има значение това,което се пише по медиите,знаем колко е "свободата" на словото в България..
33 Jana Kirova 11.03.2014 | 13:08
Правилно е постъпил бизнесменът Цветан Василев, напълно го подкрепям, той направи толкова много за българския спорт, а те сякаш от завист решиха да го клеветят.
32 milen doktorov 11.03.2014 | 13:07
Банкерът е един от наЙ-ГОлемите работодатели и данъкоплатц, а те да го обидят по този пошъл мошенически начин
31 tedka todorova 11.03.2014 | 13:06
Много си права, за да се облагодетелства той направи много поразии на страната.
30 Pretty Women 11.03.2014 | 13:05
Нека прокуратурата и съда си свършат работата.
29 Anna Vasileva 11.03.2014 | 13:04
Хубаво е,че не е оставил поредната клевета ненаказана и е пуснал сигнал, сега е интересно действията на прокуратурата какви ще бъдат, тръгнаха да разследват за една подписка на база жълти вестници, сега да видим какво ще направят!
28 Fanka Kraeva 11.03.2014 | 12:54
Това трябва да направи,корените на тази мрежа са много дълбоки и преступни.
27 работната пчела 11.03.2014 | 12:53
Напълно подкрепям действията му, не може да се използва прокуратурата за разчистване на лични сметки,както се получи с протестна мрежа, знаем кой я дирижира, знаем и отношението на Шефа към Василев,сигнали с клюки не могат да се проверяват.
26 Fanka Kraeva 11.03.2014 | 12:53
Определено е време Прокопиев да влезе в затвора,много поразии направи не само на отделни хора,но и на страната ни като цяло.
25 visoko naprejenie 11.03.2014 | 12:43
Естествено,че ще пусне сигнал срещу тях, не може да се повдигат обвинения на базата на някакви си вестникарски клюки.
24 hope less 11.03.2014 | 12:28
То май не се знае кой стой зад тях, знае се само, че парите идват от Прокопиев.
23 milen doktorov 11.03.2014 | 12:26
Прокопиев плаща. Американците не обичат КТБ заради руските й връзки. И го клеветят яко. Сега ще ги осъди за клевета, така и трябва
22 tedka todorova 11.03.2014 | 12:24
Нека прокуратурата да направи едно разследване на "Протестна мрежа".
21 milen doktorov 11.03.2014 | 12:22
Сега Цветан Василев ще ги одрънка с някой лев
20 milen doktorov 11.03.2014 | 12:16
Протестърите са платени
19 milen doktorov 11.03.2014 | 12:12
Крайно време е Прокопиев да бъде съден за клеветите си, сега ще го отнесат "протестърите" на които той плаща
18 Пламена Недялкова 11.03.2014 | 12:09
Хайде да видим какво ще реши съда и силно се надявам , че клеветите по негов адрес ще спрат .Не може да плюеш човек и да останеш ненаказан .
17 milen doktorov 11.03.2014 | 12:06
Прокопиев, този човек Прокопиев е за затвора
16 milen doktorov 11.03.2014 | 12:05
Няма нищо учудващо в това, защото сигнала беше без никакво покритие и беше поръчан от Иво Прокопиев. Дори тази Протестна мрежа се финансира от него и самия сигнал също е бил поръчан от него.
15 tedka todorova 11.03.2014 | 11:58
Мисля, че Иво Прокопиев стои зад този сигнал и трябва да бъде подведен под отговорност за тези клевети.
14 tedka todorova 11.03.2014 | 11:57
Естествено, че ще внесе. Аз го очаквах. Не може да ти съсипват реномето и да те клеветят, защото някой просто така е решил.
13 milen doktorov 11.03.2014 | 11:57
Адмирации за банкера, че търси правата си и защитава името си от хулителите
12 milen doktorov 11.03.2014 | 11:53
Прокопиев ще има да плаща за клеветите си
11 milen doktorov 11.03.2014 | 11:50
клеветите вече станаха много и много хора ще се съдят
10 Desislava Stoyanova 11.03.2014 | 11:49
Съвсем логично и нормално действие, сега,ако прокуратура иска, има два сигнала един срещу друг, нека да ги съпостави обвиненията, нека проведе истинско разследване,нека провери и връзките в “протестна мрежа“ ,там случайни хора няма.
9 Теодора Динева 11.03.2014 | 11:47
Така е,радвам се,че хората си търсят правата,да видим какво ще каже съда.
8 mitko velev 11.03.2014 | 11:46
Хайде сега Сотир Цацаров да вземе отношение по случая, Протестна мрежа не биваше да си служат с неверни твърдения.
7 Теодора Динева 11.03.2014 | 11:44
Рзабира се,това е негово право и никой няма властта да му го отнеме.
6 mitko velev 11.03.2014 | 11:44
Така е редно да постъпи,за да защити името и репутацията си, защо ще клеветят тези от Протестна мрежа с неверни доводи?!
5 Krum Palov 11.03.2014 | 11:43
Съвсем правилно е постъпил, това си беше чиста клевета, не може да се пускат сигнали на базата на вестници! Дано прокуратурата да вземе под внимание и този сигнал и хората от "протестна мрежа" си получат наказанието за клевета.
4 Пламена Недялкова 11.03.2014 | 11:43
Така се прави , когато засегнат честта ти .
3 Marusq Laleva 11.03.2014 | 11:43
Банкерът е честен и почтен човек и е неспособен да извърши подобни деяния, радвам се, че е потърсил правата си в Прокуратурата и искрено се надявам клеветниците му да бъдат наказани за неверните си обвинения спрямо Цветан Василев.
2 Petar Petrov 11.03.2014 | 11:42
Правилно е постъпил Цветан Василев, че е сезирал Прокуратурата, след като му приписват подобни престъпления, каквито всъщност не е извършил, дано се разследва твърдението и клеветниците да бъдат наказани.
1 milen doktorov 11.03.2014 | 11:41
много ясно, че трябва да даде сигнал,. като го клеветят

ТВ програма

Кино

  • Сега Вечерното шоу
  • 22:00 Страсти в Тоскана 3 тв филм /14...
  • 23:00 По света и у нас
  • 23:25 Шетланд 2 тв филм /4 епизод/ (14)
  • 00:25 Още от деня коментарно предаване /п/
  • 00:55 100% будни сутрешно токшоу с...
  • 02:30 Култура.БГ предаване за култура с...
  • 03:25 Туризъм.бг /п/
  • Сега "Островът на 100-те гривни: Другата...
  • 22:00 "Кажи честно" - забавно шоу с...
  • 23:00 bTV Новините - късна емисия
  • 23:30 "Шерлок" - минисериал, с.4, еп.1
  • 01:40 "Ослепително слънце" - сериал, с.2,...
  • 02:10 bTV Новините /п./
  • 02:50 "Преди обед" - токшоу с водещи...
  • 04:45 "Ослепително слънце" - сериал /п./
  • Сега "Игри на волята:...
  • 22:00 "Big Brother" (премиера) - риалити,...
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "ФБР" - сериал, сезон 1
  • 00:30 "Снайперист" - сериал, сезон 3
  • 01:30 "Специален отряд" - сериал, сезон 2
  • 02:15 "Моето име е Мелек" - сериен филм
  • 03:15 "Наследство" - сериен филм /п/
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.