Най-голямата китайска телевизия погна Starbucks

Според China Central Television цените на предлаганите стоки са прекалено високи

по статията работи: Лазар Тодоров | 21.10.2013 | 16:59

China Central Television (CCTV) разкритикува компанията Starbucks заради по-високите цени на продуктите в страната.

Веригата за кафета не е единствената фирма, която китайската телевизия критикува. До скоро нейна жертва беше и гиганта  Apple.

Според доклад на CCTV, излъчен в неделя (20 октомври), средно лате в кафене нa Starbucks в Пекин струва 27 юана (4,43 долара), което е с една трета повече от цената на същия продукт Чикаго.

"Starbucks успява да поддържа високи цени, главно поради сляпата вяра на местните потребители в западните марки", казва пред CCTV Уанг Жендонг, директор на кафе асоциацията на Шанхай.

Ценовата стратегия на Starbucks в Китай - страната, която според компанията ще се превърне във втория най-голям пазар за компанията след САЩ през 2014 г., е зависима от редица разходи на местния бизнес, в това число цена на труда, инвестиции в инфраструктурата, валута, недвижими имоти и др.

Какъв е отговорът на Starbucks, както и още информация вижте в Econ.bg.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


9 северно сияние 25.03.2014 | 17:48
Правилно са постъпили като са им потърсили сметка . и аз мисля че цените на тази компания са твърде високи.
8 anytime anywhere 04.12.2013 | 14:52
Starbucksса утвърдена марка в бизнеса а кафе и най-вече заради името си позволяват да вдигат цените
7 Галена Богданка 22.10.2013 | 12:21
Нека, не може да има такава огромна разлика в цените на едни и същи продукти, на една и съща верига в различните държави.
6 Lady Blossom 22.10.2013 | 12:21
""Starbucks успява да поддържа високи цени, главно поради сляпата вяра на местните потребители в западните марки", казва пред CCTV Уанг Жендонг, директор на кафе асоциацията на Шанхай." - Така си е, хората сляпо се доверяват, и тука сме така, за това има една камара народ пред Макдонадлс постоянно
5 Сани Д 21.10.2013 | 19:24
Е да, ама азиатския пазар е супер привлекателен, тъй като там има страшно много потребители и респективно пари.
4 Rosi Marinova 21.10.2013 | 18:52
Само така,браво на китайците!
3 Ape Ptero 21.10.2013 | 17:41
Това ми се чини е някаква кампания на китайците срещу американските марки, която в известен смисъл има резон, тъй като при някои от тези продукти клиентите плащат доста висока цена само заради името.
2 marieta georgievich 21.10.2013 | 17:27
И какво ще стане накрая от цялата работа, много интересно.
1 задънена улица 21.10.2013 | 17:13
Въпрос на време си беше някой да погне Starbucks. Никак не им е чиста работата

ТВ програма

Кино

  • Сега България в 60 минути с Мариана...
  • 18:00 По света и у нас
  • 18:30 Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • 21:00 БНТ представя Ангелогласният...
  • 22:00 Вина 2
  • Сега "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 "Кой да знае?" - куиз шоу с водещ...
  • 21:30 "Лас Вегас" - сериал, с.2, еп.23
  • 22:30 bTV Новините - късна емисия
  • 23:00 ПРЕМИЕРА: "Шанс за изкупление" -...
  • 00:30 "Трима братя, три сестри" -...
  • Сега "Семейни войни" - телевизионна игра
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Черешката на тортата" (нов...
  • 21:00 "От местопрестъплението: Лас Вегас"...
  • 22:00 Новините на NOVA
  • 22:30 "Полицаите от края на града" -...
  • 23:30 "Хъдсън и Рекс" - сериал, сезон 3
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.