Видеото с все по-голяма роля в електронната търговия

Потенциалните клиенти оценяват високо използването на видео в търговските сайтове

по статията работи: Нели Минчева | 10.05.2011 | 13:43

Използването на видеоматериали в електронната търговия се е увеличило през изминалата година, като вече над 70% от търговските сайтове в САЩ използват видео.

Данните са от изследване на специализираната компания eMarketer, според която обаче все още много търговци има накъде да се развиват и какво да подобряват в това отношение.

В доклад на фирмата се посочва, че редица компании, занимаващи се с електронна търговия, сами изработват видеата, които показват на сайтовете си. За разпространение се използват и външни сайтове, посещавани от много потребители – като
YouTube и Facebook. 

И въпреки че използването на видеоматериали в този бизнес се увеличава, дори и най-големите в бранша имат малко на брой такива обекти на своите страници.

Усеща се недостатъчно разбиране за това кой е най-правилният подход в такива специфични употреби на възможностите на онлайн видеото, а и оптимизацията за по-добро представяне в резултатите на търсещите машини остава голямо предизвикателство за търговците, считат експертите.

Друг проблем за маркетинговите специалисти в търговските компании е невъзможността да проследяват детайлни данни за гледаемостта във външните сайтове и за оценка на ефекта върху дейността си.

Междувременно обаче правените досега изследвания на потребителските нагласи показват, че потенциалните клиенти оценяват високо използването на видео в търговските сайтове.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


4 Kakvoenovoto Kakvoenovoto 10.05.2011 | 18:30
Според проучване на Forrester, оптимизирано за търсещи машини видео в сайта за е-търговия, увеличава силно шансовете за визуализация на първа страница в резултатите от Google – стават с повече от 50 пъти по-добри отколкото, ако на сайта има само текст.
3 Kakvoenovoto Kakvoenovoto 10.05.2011 | 18:25
асд
2 V D 10.05.2011 | 15:07
Предлагането на една стока чрез видео материал е много по-добро, отколкото само със снимка. Не са много видео материалите, поне доколкото знам, в сайтовете за електронна търговия, а те много биха помогнали в избора на потребителя дали да си закупи даден стока или не. Също мисля, че по този начин по-малък ще бъде броят на недоволните от покупката си хора. Определено използването на видеоматериали в този вид търговия, ще помогне тя да се развива още по-успешно.
1 Илиян Илиев 10.05.2011 | 14:03
Да видеото наистина е по-доброто решение в сравнение със снимката, която не се знае дали е истинска(разбира се същото може да важи и за клипа). За съжаление от наблюденията които имам(а те са доста скромни) тази практика още не е масова в България и родните търговски сайтове все още разчитат на снимките като презентация на това което предлагат.

ТВ програма

Кино

  • Сега Денят започва с Георги Любенов
  • 11:00 Отблизо
  • 12:00 По света и у нас
  • 12:30 Арена спорт
  • 13:15 Зала на славата: Весела Лечева
  • 13:30 Българското село
  • 14:00 Малки истории
  • 15:00 Уча, зная и играя детско шоу
  • Сега "Тази събота и неделя" - уикенд...
  • 11:00 "Богатствата на България" -...
  • 11:30 "Светът на здравето" - здравно...
  • 12:00 bTV Новините - обедна емисия
  • 12:30 "Приключението любов" - комедия...
  • 14:50 "Бригада Нов Дом" - социален проект...
  • 16:00 "Мениджър на годината" -...
  • 16:30 "120 минути" - публицистично...
  • Сега "Събуди се" - предаване
  • 11:00 "Съдебен спор" - предаване на NOVA
  • 12:00 Новините на NOVA
  • 12:30 "Книга за Коледа" - с уч. на Гриър...
  • 14:15 "Сбъднато желание" (премиера) - с...
  • 16:00 "Да хванеш гората" - документална...
  • 16:30 "На фокус с Лора Крумова" -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.