Aмериканската интернет компания за групово онлайн пазаруване с отстъпка Groupon най-накрая пусна свой сайт в Китай с домейн GaoPeng.com.
Навлизането на групата в азиатската държава става факт след седмици на спекулации за това как точно ще се случи това, съобщава IDG News.
Сайтът, който функционира от понеделник сутринта, засега предлага оферти без отстъпка. Потребителите могат само да се регистрират, за да получават на електронната си поща нюзлетърите от екипа на проекта.
Според рекламните съобщения на GaoPeng.com предстои пускането на оферти за отстъпки с между 50 и 70% от редовната цена. Името на сайта на китайски означава "високопоставен приятел".
Компанията се надява да проправи пътя в Китай на вече популярния на много места по света нов начин на пазаруване по интернет – чрез оферти за отстъпки при събирането на голям брой потребители, склонни да закупят дадения продукт или услуга.
Предложенията са за най-различни намаления – от вечеря в ресторант през масажи и почивки до дрехи и аксесоари.
Със своите 457 млн. интернет потребители Китай представлява следващият голям пазар за Groupon. Но състезанието на местно ниво всъщност вече е започнало.
В страната има повече от 1700 сайта за групово пазаруване. Дори базираният в Китай домейн Groupon.cn се използва от друга компания, успяла първа да направи регистрацията за него.