"БДЖ Товарни превози" реализира приходи от 500 хил. лева на ден*

Компанията превозва товари с около 3 хил. вагона

по статията работи: Деляна Петкова | 08.11.2011 | 15:30

Дъщерното дружество на БДЖ - "БДЖ Товарни превози" всеки ден генерира дневни приходи от 500 хил. лева. Това стана ясно по време на кръгла маса за реформата в БДЖ. 

Пламен Джуров и Ивайло Иванов, които са управители на "Товарни превози" обясниха още, че превоз на товари се извършва с около три хиляди вагона, пише Econ.bg. Има недостиг от около 200 - 300 вагона. 

15 са големите клиенти на "Товарни превози". Имало е случаи, при които от компанията са отказвали превози по икономически причини - например когато клиенти са искали да превозват товар с един вагон от София до Варна. В тези случаи разходите са по-големи от приходите, отчите ръководството.

В "Товарни превози" работят 3 хил. души, след осъществяването на реформите в БДЖ броят им ще бъде намален с около хиляда души, но съкращенията няма "по никакъв начин да окажат влияние на работните процеси". Плановете са компанията да бъде приватизирана до една година.

* Статията е коригирана.


Добави коментар
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Коментари


6 Стамена Георгиева Георгиева 08.11.2011 | 17:27
Дрън-дрън, само ни замазват очите и искат да си мислим, че работят и искат да подобрят нещо. Само че ние виждаме всичко и не могат да ни баламосват. България без железница няма да остане, така че само остава да се молим да не я съсипят още повече.
5 Иван Цветков 08.11.2011 | 16:28
Петър, кой ще купи Пътнически превози? Нали затова е целия спор сега. Когато го докарат на печалба, в необозримо бъдеще, тогава ще шитнат и него!
4 Петър Стоянов 08.11.2011 | 16:24
Добре бе, каква е логиката да приватизирате нещо, което ви носи печалба от по половин милион на ден?! Приватизирайте БДЖ "Пътнически превози" тогава - нали носило милиони загуби годишно - спасете него. Какво сте тръгнали да се занимавате, с нещо, което вкарва свежи пари в майката - Български държавни железници...
3 d.krumova _ 08.11.2011 | 16:15
Жоро, ти ако беше инвеститор, щеше ли да си вложиш парите си в железницата? Не пари, а драконов контрол й трябва на нея. Цял месец вече нищят казуса с безследно изчезналите близо 1000 вагони и никакво развитие няма по въпроса. Някой е окрал де що е намерил, друг го прикрил, а сега служители и пътници ще плащат за това нагло престъпление.
2 Георги Петров 08.11.2011 | 15:59
Най-лесно е да продаваш на поразия и да живееш с тези пари известно време. По-добре да оставят тази компания и да не минава частна. При правилни инвестиции и по-малък брой персонал, БДЖ може да да дръпне много сериозно напред.
1 Иван Цветков 08.11.2011 | 15:39
''Плановете са компанията да бъде приватизирана до една година'' Е за какво? Не може тази печалба да се пренасочва към губещите предприятия на БДЖ? Защо им трябва да продават единствената печеливша част от железницата?

ТВ програма

Кино

  • Сега Бързо, лесно, вкусно
  • 16:30 Светът и ние
  • 16:55 България в 60 минути с Мариана...
  • 17:55 Възпоменателна церемония по повод...
  • 18:35 Още от деня коментарно предаване
  • 19:00 Последният печели...
  • 20:00 По света и у нас
  • 20:45 Спортни новини
  • Сега Премиера: "Моите братя и сестри" -...
  • 17:00 bTV Новините
  • 17:20 "Лице в лице" - публицистично...
  • 18:00 "Стани богат" - телевизионна игра с...
  • 19:00 bTV Новините - централна емисия
  • 20:00 ПРЕМИЕРА: "Кой да знае?" - куиз шоу...
  • 22:15 ПРЕМИЕРА: "Помниш ли текста?" -...
  • 23:15 bTV Новините - късна емисия
  • Сега "Пресечна точка" - публицистично шоу
  • 17:00 "Семейни войни" (нов сезон) -...
  • 18:00 "Сделка или не" (премиера) -...
  • 19:00 Новините на NOVA - централна емисия
  • 20:00 "Hell’s Kitchen България" (нов...
  • 22:00 "Йелоустоун" - сериал, сезон 1
  • 23:00 Новините на NOVA
  • 23:30 "ФБР" - сериал, сезон 4
Какво е общото между цигарите и мазнините по корема Анализът им показва, че започването на пушенето и пушенето през целия живот е свързано с увеличаване на коремните мазнини.