"Билла" въвежда асистирано пазаруване за клиенти, които имат нарушено зрение, съобщиха от компанията. Тази политика е разработена съвместно със Съюза на слепите в България и ще се прилага във всички магазини на веригата.
Целта на проекта е да улесни хората със зрителни увреждания при пазаруването. Служителите на "Билла" са преминали през специализирано обучение, за да се запознаят с основните правила за оказване на съдействие на клиенти с увредено зрение, така че да им бъдат максимално полезни и да ги ориентират при правенето на всекидневните покупки.
"Този проект е от изключително значение за нас, тъй като държим всички наши клиенти, без изключение, да пазаруват спокойно и безпрепятствено в магазините на "Билла", знаейки, че винаги има кой да им помогне и да ги насочи, когато имат нужда от това. Всеки ден хората с нарушено зрение са изправени пред редица предизвикателства, с които трябва да се справят сами. Те могат да бъдат сигурни, че "Билла" е магазинът, където ще пазаруват спокойно и в приятна атмосфера, получавайки професионално съдействие от нашия обучен персонал", казва управителят на "Билла" Бойко Сачански.