Познаваме компании като Coca Cola и Apple като почти безгрешни, но всъщност не е така.
Независимо че голяма част от кроените за комерсиални продукти са плод на дългогодишни проучвания, инженерни решения и маркетингова политика, някаква част от тях всъщност са адски неуспешни.
Вижте кои са тези продукти.
Зелена кока-кола
Прекрасно съзнавайки любовта на потребителите към еко-здравословния начин на живот, от Coca-Cola решават, че ще изкарат на пазара "Coca-cola life", обявена като здравословната алтернатива на класическата кола. В един хубав момент някой от компанията се сетил, че зеленият етикет и надписът "life", представени като алтернатива, означават, че нормалната кола е вредна, а червеният цвят е този на смъртта. Напитката била изведена от употреба, за да не подкопава престижа на оригинала.