Емоциите са най-краткият път до човешкия мозък. Радостта и тъгата провокират хората и оставят следи в съзнанието им.
Именно заради това доста често бизнесът се опитва да впечатли потребителите чрез трогателни или смешни реклами.
Още по-успешна стратегия е да се разчита на изтънчения хумор. Смешните постери биха били част от успешна рекламна кампания, само ако са погъделичкали въображението на аудиторията.
Чудесен пример за това е снимката на пълничък мъж вляво. "Дълго време мина, откакто не сте се виждали? Има нов фитнес в града."
Този похват за интеракция на аудиторията не назовава нещата с техните имена, а оставя интелигентните потребители сами да се сетят кой кого не е виждал. И защо.
В Jenite.bg може да видите 26 гениални реклами, които със сигурност ще ви разсмеят, ако сте достатъчно умни, за да ги схванете. Осмелявате ли се да проверите?