Налагането на новосъздадения бранд "България” ще започне през септември тази година, съобщи заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов.
За целта предстои разработването на комуникационните мероприятия и информационно-рекламните материали. Ще бъдат направени и тестове четири визуални концепции в 11 държави. Благодарение на тях ще се избере само една, която ще е в зависимост от резултатите от проучванията.
Според заместник-министъра логото е само визуалният ефект от цялата стратегия за националния туризъм. Целият проект на стойност 1 400 000 лева. Тази сума е предложена от изпълнителя.
2 800 000 лева са отпуснати по Оперативна програма "Регионално развитие”. По думите на Маринов за национален туристически бранд служат логото и слоганите, докато розата е бранд на самата държава и ще остане такъв.