Бразилия оповести новите промени около "Закона за Мондиал 2014", като най-важната от тях може би е фактът, че се премахва забраната за продажба на алкохол около стадионите.
Обновлението се въвежда вследствие на сериозен натиск от страна на ФИФА, която не може да си позволи да не печели от продажбата на каквото и да е около ключовите места на Световното първенство.
Също така, един от големите спонсори на Световната централа е именно Budweiser - американска марка бира.
Друга промяна в закона включва концесия за ФИФА от продажбата на билетите с намаление за пенсионери, студенти и инвалиди (300 000 на брой), за които отново имаше разногласия.
Все пак, политиката на Бразилия беше да се направят финансови облекчения за феновете от тези групи, а ФИФА нямаше намерение да намалява печалбите си по такъв начин.
Генералният секретар на ФИФА Джером Валке проведе официална среща с президента на Бразилия Дилма Русеф и именно на нея са били изгладени различията между организаторите на Мондиала и Световната централа.
Все още не е ясно до каква степен Бразилия ще претърпи финансови загуби, заради претенциите на ФИФА, след като преди месец преговорите между двете страни не завършиха с консенсус.