Отборният директор на МакЛарън Мартин Уитмарш заяви, че не е притеснен от дизайна на носа на новия болид МР4-27.
Всички други тимове във Формула 1 ще разчитат на характерния счупен нос през 2012-та година с цел максимизиране на въздушния поток под колата.
МакЛарън обаче взеха решение болида им да има плавна линия на носа и по-ниско шаси.
"Говорих с инженерите и ги попитах сигурни ли са, че вземаме правилното решение и те ми казаха да не се тревожа", заяви Уитмарш пред германското издание Auto Motor und Sport.
Той призна, че аеродинамиката е водеща в решението за счупения нос при повечето тимове тази година.
"Ние обаче имаме по-нисък център на тежестта, повече възможности за работа с окачването и по-добра позиция и видимост за пилотите", добави отборният директор на МакЛарън.
Основната причина за решението на тима е, че счупения нос е щял да наложи цялостна промяна в дизайнерската философия на тима.
"Болида ни е еволюционно продължение на предишния. За съжаление в условията на радикални нововъведения, правилата не ни позволяват да правим големи промени", обясни Мартин Уитмарш.