Зоната за използване на подвижното задно крило в Гран при на Япония ще бъде на стартфиналната права на пистата Сузука, като няма да има друг сектор от трасето, на който ще може да се активира DRS.
Очакваше се да бъде въведена втора зона на правата след завой 14, но в последствие стюардите прецениха, че евентуалните две зони ще бъдат прекалено близо една до друга.
Така единственият сектор с възможност за употреба на задното крило ще бъде след известния завой 130R, който се взима без сериозен натиск върху спирачките.
Въпросната права след завой 14 пък ще може да се използва за скъсяване на дистанция чрез въздушната струя на водещия болид.
Възможността за две DRS зони в Гран при беше въведена от ФИА специално за състезанието в Монреал, а след него ги имаше на всяко трасе, което ги разрешаваше.