Тазгодишният финал в Националната футболна лига на САЩ Супербоул отново постави рекорд по гледаемост на територията на САЩ, събирайки пред телевизорите 111 милиона американци.
Сблъсъкът между Грийн Бей Пакърс и Питсбърг Стийлърс на "Каубойс Стейдиъм" в Далас бе излъчван по Fox, а зрелището събра с 4.5 милиона души по-голяма аудитория в сравнение с 2010 г.
По този начин Супербоул поставя рекорд по гледаемост в американския ефир за втора поредна година, пращайки на трета позиция финалния епизод на комедията "MASH" от 1983 г., гледан от 106 милиона души.
Нужно е да се отбележи, че сред 111-те милиона регистрирани зрители не влизат хората, наблюдавали срещата в барове, пъбове и други заведения.
162.9 милиона пък достига цифрата от американци, които са изгледали "някаква част" от шампионския сблъсък, докато за 2010 г. те са били 153.4 милиона. Това е и повече от половината население на Съединените американски щати.
Изпълнението на хип-хоп групата Black Eyed Peas на полувремето от своя страна е "повишило леко" аудиторията на Супербоул, сравнено и с финалите от предишни години, включвали участия на музиканти като Брус Спрингстийн и Том Пети. Абсолютният рекорд по зрителски интерес за изпълнение на Супербоул обаче продължава да се държи от Краля на попа Майкъл Джексън.
Супербоул отново затвърди и славата си на най-скъпото спортно събитие в световен мащаб. Реклама в разстояние на 30 секунди по време на Супербоул се равнява на 3 милиона долара, а общите приходи от рекламодатели се очаква да достигнат 210 милиона щатски долара.