Люис Хамилтън демонстрира невероятно темпо със супермеките гуми на Пирели и спря хронометрите на 1:21.018, с което отчая конкуренцията на втората тренировка на пистата Хунгароринг в близост до Будапеща. Британският пилот регистира и най-добро време на първите тестове на пистата по-рано през деня с обиколка за 1:23.350 минути.
Втори остана пилотът на Ферари Фернандо Алонсо, който празнува своя 30-ти рожден ден и водеше в класирането преди състезателя на МакЛарън да сложи по-меките сликове. На трета позиция се нареди съотборника на Люис Дженсън Бътън, следван от пилотите на Ред Бул, като световният шампион Себастиян Фетел изостана от Марк Уебър и завърши пети, независимо че австралиецът претърпя катастрофа сутринта и караше с ново предно крило.
Фелипе Маса отново не можа да се доближи до фаворитите със супермеките гуми и регистрира шесто време, а Нико Розберг и Михаел Шумахер се наредиха след него. Пол Ди Реста остана девети, а съотборникът му Адриан Сутил отново впечатли с десетата си позиция, въпреки че не взе участие в сутрешните тестове, когато в болида му караше резервния пилот на Форс Индия Нико Хюлкенберг.
По-голямата част от състезателите използваха доста често подвижното задно крило, с което загатнаха, че искат да проверят представянето си със супермеките гуми, за да знаят какво да очакват от тях в утрешната квалификация. До момента най-меките сликове на Пирели бяха използвани единствено в Монако, където пистата е доста нежна спрямо гумите, и в Канада, където обаче почти цялото състезание премина под дъжд. Очакванията на специалистите са за максимум 25 обиколки с един стинт от супермеки гуми, което индикира за избор на стратегия с две или три спирания в бокса.
Интересен факт като резултат от днешните тестове е, че Себастиян Фетел не само изостана от съотборника си Марк Уебър, но и бе по-бавен от Хамилтън с цели 531 хилядни от секундата. Очакваше се към края на проверката да има ново разместване в горните етажи на таблицата, но фаворитите избраха да използват по-твърдите косистенции на Пирели и така световният шампион от 2009-та запази лидерството си.