Социалната мрежа MySpace пусна нова версия на сайта си, фокусирана върху музиката и забавленията. По този начин компанията се опитва да си върне част от загубения дял на пазара, в чието създаване тя самата е участвала активно.
Сайтът вече няма да се опитва да се конкурира с популярния Facebook и ще се позиционира като допълнителна услуга, насочена към младите потребители до 35-годишна възраст. Това обяснява пред Ройтерс Майк Джоунс, главен изпълнителен директор на притежаваната от News Corp. компания.
Идеята е младежите да приемат MySpace като място, от което могат да се осведомяват за последните новости в музикалния бизнес, интересни песни и видеоклипове.
News Corp придоби социалната мрежа през 2005 г. срещу сумата от 580 млн. долара в момент, когато сайтът беше на върха на своята популярност. Сега MySpace има между 125 млн. и 130 млн. активни потребители месечно, докато при Facebook числото е над 500 млн.
В последно време на няколко пъти се появяваха информации, че News Corp обмисля продажбата на сайта, но тези слухове бяха опровергавани.